Mijn hobby is paardenfotografie
. Zelf rijd ik recreatief western en fotograferen van paarden doe ik het liefst buiten in de natuur.Nu de winter in aantocht is lijkt het me ontzettend gaaf om, zodra er sneeuw is of een witte wereld van bevroren rijp, een mooie sfeerreportage te maken van één of een paar westernruiter(s) die door de natuur trekken (in of nabij Drenthe).
Wat is de bedoeling? We maken een rondje door het bos (ik lopend en jij/jullie op paard), waarbij we op verschillende plekken foto’s gaan maken. Het mooiste is als we wat diverse landschappen tegenkomen en het liefst ook een paar ruime open plekken.
Ik zoek mensen die dus met sneeuw in het bos durven te rijden en in stijl op hun paard zitten, daarmee bedoel ik met hoed op en stoere kleding. (Dus geen cap en geen knalroze bodywarmer of zoiets). Ook is een paard met borsttuig erg mooi voor het plaatje.
De fotoshoot is gratis. Omdat het me ontzettend leuk lijkt om te doen en omdat ik zo mijn portfolio kan uitbreiden. Je krijgt de foto’s van mij via de mail (met kleine naamsvermelding) zodat je ze zelf kan uitprinten, en geeft mij toestemming om de foto’s te gebruiken op mijn website ed.
Om een idee te krijgen welke sfeer ik er in probeer te leggen kun je de fotoserie van Suzanne Mathia bekijken op: http://www.pbase.com/azicit/american_cowboys
Heb je interesse, laat dan wat van je horen!
Groetjes, Josefien (Fien-Fotografie)

ik woon ook in Beilen ! 
Worden het zwart wit afdrukken?
Dat is ook zo