dit doet me echt pijn aan m'n hart, maar ik denk dat het beter is....
ik ben nu al een jaar aan het tobben, maar ik denk dat het dan uiteindelijk toch moet gaan gebeuren....
afgelopen juni heeft yetje ons een prachtig veulen geschonken genaamd "rick" nou is het zo dan robyn en ik allebei 40 uur werken en aangezien ik net een nieuwe functie heb gekregen ook in de weekenden moet gaan werken en heel veel sávonds op concerten e.d. dus erg moelijk om yet de aandacht te geven die ze verdiend rick willen we in januari / februari afspenen en dan gaat hij direct voor 2 jaar naar texel in de opfok maar wel goed voor hem hopelijk kan ik over 2 jaar van mijn werk een 32 urige werkweek vragen, want we willen tegen die tijd zoveel mogelijk aandacht aan rick schenken, omdat hij dan zadel mak etc. gemaakt moet worden, en met 2 paarden wordt dat zowieso heeel lastig
met andere woorden, ik sta voor de moelijke keuze om yet vanaf januari / februari aan een ander baasje te schenken voor een niet al te hoog bedrag, omdat ik het belangrijker vind dat zij de verzorging en aandacht krijgt zie ze verdiend, en hopelijk blijft ze dan ook in de buurt...
yesta is een koffie vos merrie van 9 jaar oud
echt met een super karakter, tikkeltje eigenwijs, tikkeltje uitdaging...
momenteel zijn we bezig met de basis van het western, maar ze is engels ingereden... maar ik moet zeggen nu we bezig zijn met western, lijkt ze een stuk gelukkiger...
en nog even voor de duidelijkheid: GEEN OPLICHTERS EN HANDELAREN!
ik wil ook met degene die in aanmerking komt alles zwart op wit vastleggen, bijvoorbeeld "waarschuwen bij doorverkoop" en dergelijke...
dat ik haar voor een niet te hoog bedrag wil wegdoen, wil niet betekenen dat elke simpele ziel in aanmerking komt... (sorry voor mijn woordkeuze, maar ik vind dit echt moeilijk...)
hier wat foto's van haar met rickje
http://ds018.xs4all.nl/stillmotion/fab/rick
)
maar ze leert snel...