19-11-2011 hebben wij(mijn paard Scenic Asal en ik Joyce) voor het eerst les gehad bij de kolderhoeve in Haaksbergen. Wij hebben enorm genoten en hopen samen er nog veel plezier te zullen beleven.
Asal ken ik al van veulen af aan, ook heb ik een behoorlijke tijd haar moeder gereden. Na een tijd niet bij de fokker te zijn geweest gingen wij er weer eens op bezoek en toen zag ik hoe prachtig Asal was geworden en vooral haar karakter sprak mij erg aan. Ik ben haar toen voor hun gaan rijden en als snel kregen wij een hechte band samen. Nadat ze eigelijk relatief kort goed onder het zadel is (eind juli) is ze echt onwijs braaf en pikt ze dingen erg snel op. Sins afgelopen agustus ben ik trotste eigenaar van haar en kan ik me geen dag meer zonder haar voorstellen.
Ik weet dat wij nog veel moeten leren samen maar gezien haar leeftijd kunnen we samen nog hard groeien. Ook ik als voormalig dressuurruiter moet echt nog aan alles wat gaan doen,,, maar met geduld en tijd kom je een heel eind.
Nu genoeg gekletst hier een aantal foto`s.
Even wat uitleg een aanwijzingen:

Lekker rustig stapen/walk

De jog gaat ook al redelijk, hihi gespannen gezichten (concentratie)

De galop/lope vinden wij allebij nog erg lastig ze gaat nog erg hard vanwege haar groenigheid en ik was gewend om haar vast te houden

Maar gister tijdens te training kon ik haar de hele galop los laten en kwam zij terug in tempo,,Yes weer een stap verder!

Ik hoop dat jullie de foto`s leuk vinden en hou het netjes met commentaar wand we zijn nog maar net begonnen!

!!