Wie doet mee?
Ik heb me opgegeven voor de oefencross op 28 december en heb er zo veel zin in, dat ik nu alvast een topic open (extra voorpret)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

yhultink schreef:[SGW] Zijn er indoorcrossen?Zou graag mee willen doen, maar het is erg ver weg van ons.
Zijn er nog meer indoor oefencrossen? Wie weet dit?

yhultink schreef:Zou graag mee willen doen, maar het is erg ver weg van ons.
CarpeDiem schreef:yhultink schreef:Zou graag mee willen doen, maar het is erg ver weg van ons.
Dan maak je er toch een vakantie van? Ik weet nog wel een adresje in de buurt
http://www.peelhoven.nl

11 in een springparcours gaat nog net, maar 23!! Wat dat betreft is een outdoor cross een stukkie makkelijker. Vanavond maar weer aan de brain-training! Loetie84 schreef:Misschien is het 20 euro, ongeacht of je een of twee dagen blijft. De kosten voor de tweede nacht zijn natuurlijk minder dan de eerste nacht... We zullen het wel zien als we aankomen. Neem mijn mailtje voor de zekerheid maar wel even mee
Wel leuk dat je er ook een uitje van maakt! Wij hebben een B&B geboekt in Deurne zelf. Maar je kunt het natuurlijk zo gek maken voor jezelf als je zelf wilt. Woensdagavond gaan we lekker in de buurt uit eten en donderdag naar de derby. Ik ben erg benieuwd wat de 'spectaculaire indoor derby' precies inhoud. Iemand een idee wat we daar kunnen verwachten?