[SGW] Op oefencross met Zjorz in Buurse en Holten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp
Blogger

Op oefencross met Zjorz in Buurse en Holten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 12:08

Wat eigenlijk als oplossing voor een probleem begon, heeft tot twee toffe crossen geleid! Met het paard van een stalgenoot (Zjorz, zevenjarige merrie van Don Primaire) mocht ik twee oefencrossen starten. De merrie is nog vrij groen en begint nu te leren dat crossen en springen eigenlijk best leuk is. Geniet van onze groene crosskunsten!

Cross Buurse was een heel toegankelijke en goed georganiseerde cross, ik heb er erg fijn gereden! Weinig echte springfoto's, vandaar een kleine plezierimpressie!
Afbeelding

Holten was een compleet andere cross, de eerste helft van het parcours ging door smalle bospaadjes, waardoor ik met XXL-horse Zjorz vooral veel in draf moest afleggen. Van het tweede gedeelte zijn de foto's genomen, veel galopstukken over het maisveld!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paardlief had de finish al gespot, ik moest enorm veel moeite doen om haar nog tussen alle bordjes door te krijgen. Vandaar dat mijn rechterbeen in haar maag aan het roeren is... :o
Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het enorm tof om deze crosservaringen met Zjorz op te mogen doen! Volgend jaar gaat mijn eigen Camaro mee ;)

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 12:14

Hey Pietje!!!!!!!!!!

Wat gaaf dat je een topic hebt geopend over Zjorz The Multifunctional Horz! Gave foto's! Waren inderdaad 2 erg leuke en vooral verschillende crossen. Je raakt er echt aan verslaafd. Mooi de smaak te pakken krijgen en volgend jaar met Ego's Camaro!

Kan zelf al niet wachten tot het nieuwe seizoen *\o/*

Steph_vd

Re: Op oefencross met Zjorz in Buurse en Holten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:14

leuk paardje

Chann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:26

wat leuk! ik heb jou wel gezien in buurse, na de eerste hindernis praatte je zo leuk tegen je paard kan ik me nog herrinneren haha.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 23:01

Chann_ schreef:
wat leuk! ik heb jou wel gezien in buurse, na de eerste hindernis praatte je zo leuk tegen je paard kan ik me nog herrinneren haha.

Haha, wat leuk dat je me herinnert! Ik praat altijd erg veel tegen paarden, haha! Wees blij dat je niet bij de waterbak stond, daar heb ik een paar ,inuten staan banketstaaf voor we er in gingen ;)

Chann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 10:35

haha jaa je zei iets van goedzo paard leuk hé? vond ik zo leuk om te zien! ik stond nog op te zadelen en kon zo mooi het begin zien bij iedereen. :)