In 2012 gaat mijn bijrijdster op mijn paard voor het eerst officieel starten in de SGW. Ze hebben samen al diverse oefencrossen/tripalons gereden en pakken zo met enige regelmaat een crosslesje bij Rob Jansen mee. Maar wat zijn nu "fijne" crossen om mee te beginnen ?
Er is volgens mij een topic met diverse crossen en tips,maar die kan ik niet vinden.....
Stoer!! Met Di Layla? Wij vonden Markelo/Snorrewind erg vriendelijk staan. Dacht dat Westerbork lol good te doen was? Daar willen wij iig wel heen volgend jaar.
Yep met Di Layla, ze moeten natuurlijk eerst een puntje in de dressuur halen en daarna in het springen. Maar dat moet vast goed komen. Ik ga eens even googlen op Markelo, ook nog eens in de "buurt".
Zijn er 2 in Markelo he! Markelo Potdijk is pittiger dan Snorrewind. Vonden wij tenminste.
curly2day
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-11 08:58
Niemand verder tips om van start te gaan in 2012 ??
Leliaardje
Geplaatst: 07-12-11 20:34
Het gaat niet hard hier.
Ik ken niet alle crossen, maar Lisse en Heino zijn goed te rijden, alhoewel het wel slinger-bospaadjes zijn. Neede vond ik ook goed te doen en Maarsbergen en Castenray ook. Waar ik niet zou beginnen zijn Hattem, Barchem en Bathmen, maar die zijn ook meestal aan het eind van het seizoen: tegen die tijd zijn jullie vast al begonnen.
curly2day
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 20:51
Hee hallo Inez,
Nee weinig mensen met tips voor de beginnende crosser...... Maar de tips van jou zal ik eens doornemen, het is inderdaad wel de bedoeling dat we aan het einde van het seizoen al wat gedaan hebben
Ik ben zelf begonnen in Etten Leur! Zeer leuke veld/bos/veld cross!
Mooie open waterbak met fijne inloop! Waren alleen veel stops op de boom op de heuvel! Mijn paard had er niks van dus als je veel getraind heb zal die van jou er ook niks van hebben!
Geen dank! Is echt super leuk daar! Alles mooi dichtbij elkaar, goed geregeld, mooie cross en leuks omgeving! Zeker een aanrader als eerste! (vind ik) En hij is al in April dus komt ook mooi uit! Heeft ze nog ff om dr puntjes te halen
Leliaardje
Geplaatst: 07-12-11 22:22
Wel een eind rijden voor jullie Curly, maar ja, dat hoort er wel een beetje bij (helaas ). Ik ben nog niet eerder in Etten Leur geweest: gaat ons L-debuut worden als alles volgens planning blijft lopen. Dan komen we elkaar niet tegen ben ik bang.