Gaat er ook iemand van jullie naar de talentendag van het KNHS? Ik zit er over te twijfelen of ik er naartoe ga, ik heb wel een uitnodiging gehad. Kan iemand mij ook meer vertellen over het KNHS en zijn kaders? Ervaringen?
Ik persoonlijk heb niks met de KNHS. De NRHA is nog altijd de grootste en belangrijkste organisatie voor reining ruiters. Het lidmaatschap van de KNHS is duur en het inschrijfgeld voor de CRI wedstrijden ook... Ik vind het dus niet heel veel meerwaarde hebben.
TJa, in het kader van kansenspreiding zal het nooit verkeerd zijn toch als je jong en ambitieus bent? Ze timmeren de afgelopen jaren wel aardig aan de weg als ik heel eerlijk ben..
quarterH
Geplaatst: 20-10-11 07:07
Welke weg dan? Volgens mij nemen de deelnemers alleen maar af
Knhs is een intern feestje. En zal nooit echt groter worden en kwalitatief goed als men zo en in deze samenstelling doorgaat. Dus ik zeg, geen tijd en geld insteken (de verplichte lessen en clinics die later volgen moet je namelijk ook gewoon betalen) en lekker afwachten tot er een beter bewind komt.
Elliebelle
Geplaatst: 20-10-11 07:37
Citaat:
de verplichte lessen en clinics die later volgen moet je namelijk ook gewoon betalen