Ik heb de foto's binnengekregen van de tripalon in laren. Ik heb meegedaan als begeleider voor een paar meisjes bij mijn club. Ondanks het weer en dat de dressuur is afgelast heb ik ontzettend genoten, en een top dag gehad. Mijn paard had nooit een crosshindernis gezien, en toch bijna alles gesprongen, de waterbak was alleen echt een ramp, toen stond hij te shaken op zijn benen, daar moet ik nog maar een keer mee oefenen, zijn we uiteindelijk ook niet door geweest, veel kijk plezier!
paspoortje:
Naam: Zuccarello
Leeftijd: 7 jaar
Ras: KWPN
Lengte: 1.75 (inmiddels waarschijnlijk wel groter)
afstamming van Tenerife VDL x Jus de Pommes
Laat ook even een berichtje achter

Op naar de losrijbak!

Losrijden, dat was niet echt een succes, hier is hij even rustig, maar hij was ontzettend aan het bokken en steigeren bij het zien van zoveel kleine pony's, normaal ziet hij alleen maar grote paarden..

afsprong in de bak, hij had nog nooit zo'n sprong gezien, hier zijn nieuwschierige reactie:

En hij gaat! niet op mijn zit letten, had niet verwacht dat hij het zou durven en dus toch zou springen haha

de cross: (mijn handen is door onverwachte sprong, foutje!)

met zijn drieen!

en uiteindelijk het springen, alleen twijfelde hij even op de eerste, rest sprong hij netjes, moet ook wel bij deze hoogte

hij is af en toe wat fanatiek

en alweer klaar:

moe maar voldaan, op zoek naar de trailer! Paard was serieus aan het zoeken, bij elke trailer kijken of dat hem was, en toen hij die van ons zag: regelrecht naar de gewandeld, moest hem gewoon rustig houden, die had het wel een beetje gehad die dag, was heel erg moe! haha. grappig dat hij meedenkt