[SGW] Fijne en goede b.p. kopen waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Fijne en goede b.p. kopen waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 18:55

Morgen (ja, kort dag) willen wij op b.p. jacht, waar oh, waar raden jullie ons aan onze jacht te starten?
Aangezien we allebei een fijn zittende goede b.p. willen, die we ook nog eens kunnen passen.

We zitten bij Rotterdam, maar stukje autorijden is geen probleem (bv Utrecht ).

Ik heb al een equitheme b.p. en wil er dus flink op vooruit gaan, aangezien ik mijn zwarte paard altijd met rijdt.
(en vervolgens prompt zaterdag van mijn fjord af viel, zonder b.p. :+ _O- beetje aparte samenloop van omstandigheden.)

De Hyporama's, Divoza's en EJ's vallen af, ben ik al geweest, niets wat mij fijn zat, op 1 na, waarbij ik precies tussen de maten inviel (charles owen).

Waar oh waar, raden jullie ons aan heen te rijden, om vele verschillende modellen te kunnen passen??!!!

Lielle

Re: Fijne en goede b.p. kopen waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:09

normaal zeg ik www.canter-equipment.nl maar die is op het moment met vakantie. En het kan niet wachten tot maandag of zo?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 19:13

Ik dacht zelf ook Canter, maar die heeft geen winkel, of mag je ook in het magazijn komen neuzen op afspraak?

Ik had morgen andere dingen in gedachten, maar vriendin die geen passende heeft en laatst ahum.. weer te pletter is gevallen,
wil er voor ze nu weer gaat rijden 1 hebben en die heeft morgen vrij, die belde me.
De mijne is niets mee aan de hand, behalve dat ik een betere wil en dus al rustig aan het passen en kijken was.

(Canter had ook mijn voorkeur omdat ik nog goede beschermers wil voor mijn zwartje zijn benen)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:14

Je kunt bij Canter altijd een afspraak maken om te passen, dat is geen probleem. Maar ze is er dus een weekje tussenuit.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 19:16

Hmmmmm, dan kies ik denk ik eieren voor mijn geld...
Vriendin kwam met Letty of zo, maar lijkt me maar klein winkeltje met niet veel keus, geen idee of het zo is.
En het is bijna 90 km... Bussum is stuk dichterbij...

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:18

de ruitershop daar heb ik hem gekocht voor iedereen hebben ze wel een maat en anders besteleln ze die je krijgt goed info er over enzo en ze kunnen je heel goed helpen met de goede uitzoeken suc6

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 19:24

Alleen als ze hem moeten bestellen, kan je weer niet passen.
En ik wil hem echt gepast hebben voor ik hem koop, aangezien ik dus met de Charles Owen ook precies tussen maat M en L in zit en geen van beiden dus geschikt is.
Kan mijn geld maar 1 x uitgeven en wil nu dus echt een fijne!

Ga even de site bekijken van de ruitershop, want die ken ik niet.
Website bekeken, volkomen ongeschikt, hebben maar 4 b.p's en geen van allen in de catagorie waarin we ze zoeken.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:16

in de winkel zelf is het veel uitgebreider

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:33

Wat een sufferds dat ze dat dan weer niet op het net zetten!

Want het is wel zo praktisch dat je in ieder geval deel van het asortiment kan zien,
nu hebben ze alleen de standaard goedkopere b.p.'s op het net staan.

Overigens is ons shop avontuur bij deze uitgesteld.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 08:13

Ik heb dat zelf op Equitana gedaan, 3 jaar geleden. Daar had je zowat alle merken bij mekaar. Al moet ik zeggen dat het aanbod daar afgelopen jaar qua SGW spullen erg mager was.

Horse Event is ook al geweest (al weet ik niet of daar veel aanbieders met BP's waren). Is er niet binnenkort ergens een evenement waar veel winkeltjes met dat soort spul staan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 08:21

dat zou niet mijn keuze zijn voor goed advies en een ruime keuze. Equitana mss wel, maar Horse Event zeer zeker niet.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:08

Ik zou zeggen kom naar Limburg :D , kun je mooi combineren met een bezoekje aan het Outlet Center in Roermond :+ We zijn bezig met een showroom, die is nu dus nog niet klaar maar ik heb wel vanalles op voorraad. Ik verkoop alleen de betere merken die doorgaans niet zomaar overal te koop zijn :j

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 21:46

HE was uiteraard kansloos, had kaartjes gewonnen van bokt, ben er dus geweest,
heb er niet (zeg maar zeer weinig) keus gezien. Ook niets gepast.

Vandaag wezen winkelen, het is voor zowel mij als mijn vriendin een airowear outline geworden.

Na wat in de rond te bellen, bleek de enigste die vandaag overdag tijd had (en onze vermoedelijke maten in de winkel had),
gewoon ordinair het Drunens ruiterhuis, die ook Race safe en airowear had, dus daar heen gegaan.
(Is voor ons ook nog leuk in de buurt)

Ze zijn besteld, omdat die die we gepast hebben al voor iemand achteruit gelegd was.