De 1e was een sorrel tobiano paint merrie en de 2e een spb sorrel merrie, helaas was er voor haar uiteindelijk geen match.
Bijde dieren hadden een mindere periode achter de rug en waren niet in topconditie, ik had op dat moment zelf pas mn paardje verkocht omdat het niet ging kwa karakterverschillen en was rustig aan het rondkijken.
Ik had een vrij duidelijk beeld van wat ik een beetje zocht en daar voldeden deze paardjes eigenlijk helemaal niet aan
Ze waren heel mager zaten slecht in de vacht en zagen er niet uit zoals een paint er in mijn ogen hoorde uit te zien.
Tog ben ik op een bepaald moment op slag verliefd geraakr op de bonte paint merrie.
Ik heb zo mn twijvels gehad of ik dit wel goed kreeg,tog heb ik haar gekocht na een maandje ''daten''.
Nu zijn we bijna een jaar samen en wil ik jullie tog even voorstellen aan bailley (roepnaam). mijn lieve drollenroller!
We hebben t afgelopen jaar al wat wedstrijdjes gestart in de pleasure halter in hand trail en hms, en zullen het nieuwe seizoen gaan starten in de L3.

(Ik weet dat er geen portretfoto's mogen maar ik heb nog niet zoveel rijfoto's )