Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klasse B. (ben wel LRV ruiter) Ik vind het een heel leuke cross, mooie hindernissen. Organisatie is meestal wel in orde . 
.
herstel duurde iets langer dan ik durfde denken maar nu zijn we er weer. Deze wedstrijden zijn lager niveau dan hier en er hangt niets van af, gewoon lekker met z'n 2-en door de bossen scheuren, alleen maar voor het plezier dat het weer kan 
Ibonn schreef:FF: er was 2 jaar helemaal geen seizoen ivm eigen blessureherstel duurde iets langer dan ik durfde denken maar nu zijn we er weer. Deze wedstrijden zijn lager niveau dan hier en er hangt niets van af, gewoon lekker met z'n 2-en door de bossen scheuren, alleen maar voor het plezier dat het weer kan
volgend jaar zien we verder
Das al de tweede keer achter elkaar. Daar ga ik dus niet helemaal voor naar Belgie rijden, toch best een eindje weg...Dan doen we wel een springparcours hier in de buurt. Wat dan waarschijnlijk weer WEL goedgaat (zoals afgelopen weekend) fatal_flower schreef:Ibonn schreef:FF: er was 2 jaar helemaal geen seizoen ivm eigen blessureherstel duurde iets langer dan ik durfde denken maar nu zijn we er weer. Deze wedstrijden zijn lager niveau dan hier en er hangt niets van af, gewoon lekker met z'n 2-en door de bossen scheuren, alleen maar voor het plezier dat het weer kan
volgend jaar zien we verder
Klinkt sowieso goed Ibonn