Ik ben op zoek naar foto´s van merrie veulens en 2 jarige die hebben gewonnen of mee hebben gedaan aan/in halter klasses. Ik kan maar weinig foto´s op internet vinden.
Maakt niet echt uit... NK zou leuk zijn maar mag ook van een andere show zijn. Of bekende veulens... hoe mooier hoe beter natuurlijk.. . Quarters of Paints..... Alles wat iedereen op zijn computer heeft staan.. En dan wel even er bij zetten waar de foto vandaan komt en waar ze aan mee heeft gedaan en niet onbelangrijk wat ze gewonnen heeft... Dus pronk er maar op los bokkers....
Waar wil je dit foto's voor hebben dan? Foto verzamel topic?
Moondancer
Geplaatst: 08-10-11 16:01
Zal ik dan beginnen? Yentl Moonvitation , Amerikaanse Appaloosa merrie , (veulen)Futurity , 2e plaats 2006
Jemille
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 16:08
Harstikke leuk... Mooi veulen. Ze zit mooi in haar vacht..
s6801881
Geplaatst: 08-10-11 16:10
troi schreef:
Waar wil je dit foto's voor hebben dan? Foto verzamel topic?
Zelfde vraag, en ik tem al wel, aangezien fotoverzameltopics niet zijn toegestaan.
Jemille
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 16:15
Ik vraag naar foto´s puur voor het kijken en vergelijken... Welke veulens komen er op een halter show in Nederland, hoe ziet hun bouw er uit. Ik weet gewoon niet wat er op een wedstrijd kan verwachten. En ik kan me voorstellen dat iemand die mee heeft gedaan aan halter trots is op zijn veulen.. Dus pronk rondje is altijd leuk toch?? Zolang iedereen natuurlijk ook trots op andermans veulen kan blijven.. Wij (ik en me nichtje) zijn gewoon nieuwgierig. we gaan niets verzamelen..
Je wilt dus dat andere bokkers zoveel mogelijk foto's van shows hier showen? Dat is zo'n beetje de definitie van een fotoverzameltopic, en als je de regels van bokt EERST had gelezen was je tot de conclusie gekomen dat dat niet de bedoeling is
Jemille
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-11 16:41
Nee hoor 1 fototje is voldoende en ben zelfs bereid om na 10 foto´s deze topic te sluiten. Ik heb inderdaad geen regels gelezen. Ging er gewoon vanuit dat bokt er was om elkaar te helpen. Mensen kunnen ook websites achter laten of foto´s mailen. Anders... Dank aan de mensen die wel geholpen hebben.
spicegirl
Geplaatst: 08-10-11 23:24
het makkelijkst is om zelf eens een show te gaan bekijken...