[SGW] Crossles voorjaar 2012

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VD_NH

Crossles voorjaar 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 14:44

Hallo,
Sorry als hier al een recenter topic van is.

Ik zat te zoeken op google voor Crosslessen en natuurlijk kwam ik bokt tegen. Nou weet ik dat op bokt meestal wel goed advies word gegeven. Ik had het topic door gelezen maar het blijkt een topic uit 2008 te zijn en daar heb ik weinig aan.

Er werd gezegt dat er serie crosslessen zijn. Wat houd dit in? Dat je elke week les hebt of om de week ofzo. En er werd een site gezegt (= www.sgw-eventing.nl ) en bij mijn computer staat dat de domein naam te koop is. Dus waar kan ik dan mezelf opgeven voor zo'n serie crossles?

Ik wil heel graag sgw/eventing rijden met mijn Irish cob. Omdat hij van dressuur en springen geniet en op buitenrit heel fijn over een boomstam sprong.
Zou iemand mij kunnen helpen. En a.u.b geen reacties in de trand van: 'je wilt met zo'n bolle eventing gaan rijden, als ik jou was zou ik nog een 2e keer nadenken' want ik heb er goed over nagedacht en denk dat het voor Trev en mij beiden leuk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:48

VD_NH

Re: Crossles voorjaar 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 14:49

Okee, dankje voor de snelle reactie :D en ik weet dat het veeel meer is maar dat was even het makkelijkste om uitteleggen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:06

In Renswoude worden ook elk jaar weer crosscursusen gegeven. die zal wss rond April weer beginnen :j

www.hcdeschalm.nl :)

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 18:49

Dat is best dichtbij, moet jeje daarvoor via de site opgeven??

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 14:28

Op stal Bronsveld in Lelystad kun je ook leuk trainen, op alle niveaus.
Roxana Graman geeft hier trainingen, kijk maar eens bij dit topic:
[SGW] Crosstrainingen Bronsveld Lelystad

Van het voorjaar begint ze weer met nieuwe series crosstrainingen. Als je mij je e-mailadres even stuurt zal ik zorgen dat je op de mailinglijst komt en bericht krijgt wanneer de trainingen weer beginnen.

Je mag ook je eigen instructeur meenemen en je kunt ook bij mij komen lessen. :j

Je hoeft niet zo bang te zijn dat mensen rare opmerkingen over je paard maken. Juist bij de SGW(trainingen) zie je best veel rassen waarvan je het niet in eerste instantie verwacht.
Haflingers, Fjorden, Friezen, Tinkers. Amber_ heeft zelfs met een Fjord tussen de L-paarden meegecrosst!

Veel plezier! +:)+

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 14:33

Okee dankje wel :) gelukkig want ik hoef niet allemaal reacties over me paardje. Ik weet wat hij kan en niet.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 14:41

Maak je daar niet druk om. Ik vergat zelfs nog de Shire die we regelmatig op oefencrossen tegenkomen! ;)

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 14:44

Echt! Dat is wel heel gaaf :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:33

VD_NH schreef:
Dat is best dichtbij, moet jeje daarvoor via de site opgeven??

Ja, tegen de tijd komt de inschrijving open en kun je je inschrijven :) Dan vermeld je ook je niveau/paard's niveau ed en word je ingedeeld op niveau. Doe zelf ook weer mee. :D
Heb daar ook altijd gecrosst met mn tinker. Sprongen voor beginnend crosser, tot proffessioneel hoog niveau. :D Dus voor ieder wat wils en erg fijn lessen :j

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 16:00

Mijn paard en ik zijn beide groen in de cross wat is het niveau dan?

Ik denk dat ik dan voor Renswouden ga. Dat is dichtbij en ziet er fijn uit :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:09

Je vult in wat je springniveau is, en je crossniveau. (dus springen je niveau, en dan cross niveau: Geen) :)
Maar die inschrijvingen komen pas over een tijdje weer, wss komt er dan wel weer een topic hier op SGW :j :)

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 16:12

Okee. Maar ik rijd nog geen landelijke wedstrijden dus ons spring niveau is ook best onbekent. Denk B dan? Spring best wel veel. En dan vooral parcour bij ons die altijd staat en onderling in de A en oefenparcourtjes...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:14

Heb je een paard? en kan je meterparcourtje rondkomen? Dan vul je B in. :) Of pony (en dan de hoogte voor de B)
En anders vul je gewoon 'geen' in :) Gewoon eerlijk naar niveau invullen, dan kom je in een groep met dezelfde niveau en blijft het leuk voor allen :)

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 16:16

Jah een paard :D ag ik kijk tzt wel. Dankje voor de uitleg :D