Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(1.72, maatje M voorbenen, want smalle benen en maatje L achter).
. Helene_ schreef:Dalmarts slijten snel, slechte velcro en slechte pasvorm.
Citaat:ik heb de premier equine air cooled, rechtstreeks via premier equine besteld. Ik heb ze nu 2 jaar en intensief gebruikt, zie zien er nog steeds goed uit en passen heel mooi om het been van m'n paard. Ben er zeer over te spreken
Mootje schreef:Ik ben juist geen fan van carbon... Als er iets niet goed tegen puntbelasting kan, is het wel carbon. Als het carbon verstevigd is met aramide (kevlar) zou ik het wel weer interessant vinden!
Klap tegen de piano hebben ze al meerdere keren overleefd. Oeps! Heb dan ook geen idee of het alleen carbon is of verstevigd zoals jij zegt. Verder is het allemaal zoooo persoonlijk! Stalgenootje heeft WW Ultra Boots, maar als er ergens slecht klittenband aan zit is het wel aan die beschermers. (na 3 keer vallen ze gewoon tijdens het rijden al bijna van je paard
) Maar zij is er helemaal tevreden mee... Loetie84 schreef:Mootje schreef:Ik ben juist geen fan van carbon... Als er iets niet goed tegen puntbelasting kan, is het wel carbon. Als het carbon verstevigd is met aramide (kevlar) zou ik het wel weer interessant vinden!
Kan uit ervaring vertellen dat ze wel tegen een stootje kunnen hoor...Klap tegen de piano hebben ze al meerdere keren overleefd. Oeps! Heb dan ook geen idee of het alleen carbon is of verstevigd zoals jij zegt. Verder is het allemaal zoooo persoonlijk! Stalgenootje heeft WW Ultra Boots, maar als er ergens slecht klittenband aan zit is het wel aan die beschermers. (na 3 keer vallen ze gewoon tijdens het rijden al bijna van je paard
) Maar zij is er helemaal tevreden mee...
--> heeft gave styles gezien!!
) PrietPraat schreef:Dalmars slijten snel, slechte velcro en slechte pasvorm.
Carolien007 schreef:Ik heb sinds kort beschermers van NEW, met bontvoering. Zitten erg goed bij die van mij, Ik heb er een (nep)bontvoering in, maar zelfs na de waterbak was de binnenkant gewoon droog.
gr_roos schreef:PrietPraat schreef:Dalmars slijten snel, slechte velcro en slechte pasvorm.
Ik heb mijn Dalmars al vanaf het moment dat ze in nederland te koop waren (jaar of 7 geleden) en dus nog de oude uitvoering. Ze zijn zeer intensief gebruikt en zien er nog steeds super uit en herken helemaal niets van het bovenstaande.
, Ieder heeft zo zijn eigen ervaringen.