Lekker van het weer genoten?
Nee zonder gekheid, ' vroeger' hebben Flower en ik naar ik dacht 3x gereden waarvan 1x met startkaart, dit was in 2005/2006. Ik reed toen met een boomloos zadel.
Nu sta ik op een gezellige stal en daar staat een endurance fanatiekeling en die heeft het beetje weer aangewakkerd, lol. Of ik mee wou
Stiekem eigenlijk wel 
Maar nu:
Hoe waren/zijn die regels ook al weer met die kennismaking klasse? Ik ben geen lid meer (al 5 jaar niet meer) en ik dacht dat ik pas 2 kennismakingsklasse's had gereden. Dan zou ik er nog 1 over hebben, of niet? Of verloopt het na een tijdje?
En dan -> Als ik mag rijden, welke zadel moet ik meenemen? Ik reed vroeger op een boomloos maar (ik heb hem nog wel) ik rij nu iets ' serieuzer' met een thorrowgood vhz welke op maat 'gemaakt'/aangepast is. Eerlijk is eerlijk, op mijn boomloos zit ik lekkerder, als ik nu lang buiten ga rijden pak ik hem ook nog steeds
Ik kan daar veel langer op zitten, maar mijn benen zijn weer sneller vermoeid op de boomloos. Maar goed het paard is uiteindelijk het belangrijkst....
Maar miss is dat met een bontje opgelost. Dit was met boomloos:
er is getemd op bovenstaande reactie 

en jij geeft mij in 1 min het antwoord
Een VZH-zadel is niet per definitie op maar gemaakt hoor, daar moet je toch al de potemonnee voor trekken.