Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iig vast veel plezier in Kreuth! (Duurt weliswaar nog wel even voor je er heen gaat, maar ja...)
(geen stromen water, geen verlichting, bak was niet ideaal), erg verlaten als je 's avonds alleen was...Nu staat ik op een super plekje, maar ik vind het natuurlijk nog wel leuk om Dennis'prestaties in de sport te volgen...Van Yvonne vind ik het ook wel leuk om te weten...Escala is van Brigitte Kneijber geweest (nicht van Yvonne), of beter gezegd, van haar ex-man. Met Brigitte heb ik regelmatig contact over het wel en wee van Escala
Brigitte mist haar nl nog steeds wil...ze heeft dan ook gezegd dat mocht ik Escala ooit verkopen...
Sorry Brigitte, dat zie ik niet gebeuren, maar anders alleen aan Brigitte hoor...
Maar goed, Kreuth lijkt me wel heel leuk om naar toe te gaan (voor mij allen niet te doen helaas), niveau ligt daar natuurlijk een stuk hoger! Oh, wat is dan eigenlijk de echte naam van "Paultje"...ik ben nieuwsgierig...