Vandaag is mijn zusje Nina langs geweest om nog eens een paar pics te nemen van mijn Solid Paint Rocky.
Ik heb hem gisteren geschoren, dus let niet op de strepen
Dit was de laatste keer keer dat ik op de wei mocht rijden, dus nog eens goed van geprofiteerd om grote cirkels te maken.
Ik merk wel dat hij in de wei echt die bakrand mist, hij durft veel sneller naar binnen te vallen.
Ook zijn 'slechtere' kant, links, is veel duidelijker voelbaar zonder omheining, wel een goede leerles!
Links moet ik hem echt nog meer begrenzen met die linkerteugel wil hij niet finaal over zijn schouder vallen soms...
Ik werk vooral op stelling en buiging, en zodra hij wil meegeven, laat ik direct los.
Eerst op twee handen, daarna op één, dat werkt gewoon het beste bij hem.
Veel kijkplezier!

Wie moet ik nu hebben?

Allereerst zijn lieve koppie nog eens, toen hij nog niet door had dat hij op sappige groene grassprietjes stond, haha

Even artistiek doen

En uitblazen!

Eventjes op één hand proberen of dat lukt

En finitos!
Ik heb jammergenoeg nog altijd geen lesgever gevonden, dus probeer ik zoveel mogelijk
slachtoffers te vinden die af en toe eens een stukje willen filmen om dan eens na te kijken...
Mijn werkpunten: Ik weet dat ik mijn handen te hoog houd, en ik durf dan een beetje een knik in de pols te maken, dat ben ik hard aan het afleren.
Ook moet ik opletten dat ik mijn rug niet hol maak om 'recht' te zitten.
Andere tips zijn welkom, vooral als ze opbouwend zijn!
Oja, normaal rij ik altijd met cap, maar nu even niet
Bedankt om even te komen kijken hier!
Groetjes,
Eva en Rocky!

Hij ziet er supergoed uit! 

)