Eigenlijks stond die al voor SGW Ermelo ingepland... werd afgelast... toen SGW Gorssel, ook afgelast.
Dus uiteindelijk maar Neede.Winnetoe (voluit Winnetoe Toltien
) is 8 jaar, ruin, 1.72, V. No Limit en heb ik sinds half Januari
(tussendoor nog 2 maanden tussenuit geweest ivm operatie)Het is een onwijs braaf dier, springt eigenlijks alles waar ik hem voorzet en vind alles leuk.
Ik dressuur met hem in de L2 (pas debuut gehad in L2 en 1 wp dus officieel L2
), springen B.Hiervoor heeft hij L gesprongen, L1 gedressuurd maar vrij weinig, en een oefencrossje gelopen
Ik was erg tevreden met vanavond, dus we gaan vol goede moed op naar Neede

Commentaar is altijd welkom, ik weet dat ik goed op mn benen moet letten, tenen meer naar binnen. En dat blijft er vaak wel eens inschieten.

1. Even inrijden

2. Inspringen, moest lachen want er kwamen paarden aangerend en hij nam een spurt richting deze hindernis want hij had er weer helemaal zin in

3. Hogere heg (ook nog lage gedaan enz, maar heb veel foto's dus de mooiste eruit gekozen..)

4. Helaas niet scherp maar wel leuk

5. Smalletje van boomstronkjes

6. Lijntjes van afsprongen/opsprongen en slootjes/opsprongen, hij laat zich al beter zakken ipv naar voren willen springen

7. Deze vond ie wel erg raar, maar zo braaf dat ie is springt ie m toch

8. Heksenoogje

9. En het enge ding.. was een sloot met zwart zeil met water erin en 2 bielzen erboven. Meneer vond dat maar niks. En schoot er 1 keer langs, reed zelf niet genoeg.
Daarna sprong ie 'm, weliswaar scheef, maar ik was super blij dus wil de wazige foto toch showen
Overigens hebben we m nog een keer gedaan en toen ging ie wel mooi recht, alleen die foto is ontoonbaar ivm erruuugg wazig!
Toen richting water, wat altijd toch spannend was voor 'm, maar hij liep er zo ineenkeer in!
10. Verbaasde, blije ik

11. Eruit

12. En toen gingen alle paarden rennen en Winnie wou érg graag met ze mee

13. Zo braaf dat ik zelfs wel de combinatie boom-oxer-insprong-uitstap-kruis durfde met 'm

14. Trots!

15. Blij paard, nóg blijere ik

Moest je niet bezig zijn met je schoolproject?
.