[WN] Foto's Den haag donderdag avond en zaterdag avond?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nonactive

Foto's Den haag donderdag avond en zaterdag avond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 18:16

heee! ik vroeg me af of iemand om donder of zterdag avond foto's heeft gemaakt van de CRI en het NK KNHS?
troullioud fotografie heeft fotos gemaakt maar die zetten ze niet meerop de site.. ;(

trustHim

Re: Foto's Den haag donderdag avond en zaterdag avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:48

ik heb wel wat foto's gemaakt van de zaterdag avond, maar kwaliteit is niet zo geweldig. zoek je iets specifieks? moet de boel nog uitzoeken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:59

Pff wat een onzin dat je geld moet betalen om foto's van jezelf te bekijken :roll: .... Jammer genoeg was ik er niet die dagen.

Rio93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:01

Ik zoek ook foto's van het NK in de Uithof. Ik heb alle dagen gestart..
Startnummer weet ik zo even niet meer.
Maar L1 junior reining
Jeugd reining
Pleasure L1 senior
APHA Open reining.
Heeft iemand foto's gemaakt :) ?

Photoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:05

verography schreef:
Pff wat een onzin dat je geld moet betalen om foto's van jezelf te bekijken :roll: .... Jammer genoeg was ik er niet die dagen.

kan me wel voorstellen dat troullioud fotografie graag centen ziet voor de inzet ( zij fotografeert dan ook echt heel de dag, en wordt ingehuurd)), hoewel (mijn mening) erg prijzig.
Ikzelf vindt het leuk als ik toch op bv een wedstrijd ben, ik foto's maak voor mezelf (oefenen),
en evt voor de persoon(en) en paard(en) die worden gefotografeerd leuk is om die gratis te krijgen.
(leven is al duur zat, en aangezien de meeste binnenbakken redelijk donker zijn is de kwaliteit redelijk vaak niet zoals ik zou willen zien)

ik hoop ook dat er meer mensen zijn die nog foto's van NK Uithof hebben en deze plaatsen.

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 20:13

trustHim schreef:
ik heb wel wat foto's gemaakt van de zaterdag avond, maar kwaliteit is niet zo geweldig. zoek je iets specifieks? moet de boel nog uitzoeken

uhm ja NK KNHS jeugd reining.. :D

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 20:57

als jullie een startnr hebben dan kan ik even kijken, denk dat ik zaterdag/zondag wel wat online kan zetten, maar verwacht niet teveel, meeste was prut helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:41

verography schreef:

Jep, zij staan voor de lol 7 dagen non stop te fotograferen met een team van 3 man. Ze zetten iedereen op de foto, ongeacht of het 8 uur 's morgens is of 3 uur 's nachts. Belachelijk dat ze daar een vergoeding voor vragen!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:05

Zelfs de ruiters moesten de foto's betalen heel systeem met alle namen ko0n je daar in de comp opzoeken en zeggen welke je wilde heb wel een paar foto's van het gebeuren er omheen. stonden ook grote flitslampen langs de kant die je ook zag flitsen op de webcam en dan was het beeld ff slecht, heb er een middag in zitten kijken heel fijn ...

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:09

Vraag Photoco eens, die is ook een paar dagen op het NK geweest. Weet alleen niet welke dagen.

Edit: Photoco was al in dit topic te vinden :+

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 06:03

Ja hallo, Duh dat je voor een foto moet betalen. := Dat vind ik niet meer dan logisch en zo bedoelde ik het niet. Maar om een foto te kunnen kopen moet je wel in staat zijn om die te zien en om daar dan ook voor te moeten betalen vind ik wat raar. Maar he het is een onwijs bekende fotograaf dus ergens zal die het vast wel heel goed doen en werkt dit systeem :D .

Overigens heb ik me net door een bokker laten vertellen dat als je een foto besteld dat word verrekend met het kijkbedrag. Dat vind ik dan wel weer heel netjes. (dat wist ik mijn eerdere post nog niet en heb ik ook niet op de website kunnen terugvinden ;) ) .

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 06:25

trustHim schreef:
als jullie een startnr hebben dan kan ik even kijken, denk dat ik zaterdag/zondag wel wat online kan zetten, maar verwacht niet teveel, meeste was prut helaas

166. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:24

verography schreef:
Ja hallo, Duh dat je voor een foto moet betalen. := Dat vind ik niet meer dan logisch en zo bedoelde ik het niet. Maar om een foto te kunnen kopen moet je wel in staat zijn om die te zien en om daar dan ook voor te moeten betalen vind ik wat raar. Maar he het is een onwijs bekende fotograaf dus ergens zal die het vast wel heel goed doen en werkt dit systeem :D .

Overigens heb ik me net door een bokker laten vertellen dat als je een foto besteld dat word verrekend met het kijkbedrag. Dat vind ik dan wel weer heel netjes. (dat wist ik mijn eerdere post nog niet en heb ik ook niet op de website kunnen terugvinden ;) ) .

Bij Troullioud kan je gewoon de foto's gratis bekijken op de show en dan bestellen. Dit is ondertussen bij iedere ruiter wel bekend, dus als je foto's wilt, dan moet je even na de show komen :)

Enkel als je pas na de show de foto's nog wilt zien, brengen ze kosten in rekening. Dit krijg je echter terug als je ook echt foto's bestelt.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:43

Dit heb ik nu idd vernomen van de andere bokker :) .

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 15:15

trustHim schreef:

en, had je nog foto's gevonde? *D

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:35

Ik heb foto's van donderdag. Weet zo niet welke rubrieken ik allemaal op de foto heb gezet.
Als je een startnummer weet, kan ik altijd even kijken voor je ;)

Nonactive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 21:04

gillian schreef:
Ik heb foto's van donderdag. Weet zo niet welke rubrieken ik allemaal op de foto heb gezet.
Als je een startnummer weet, kan ik altijd even kijken voor je ;)

startnummer 166, palomino valt wel op hihi. :D

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:51

Zal eens kijken voor je!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:50