troullioud fotografie heeft fotos gemaakt maar die zetten ze niet meerop de site..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verography schreef:Pff wat een onzin dat je geld moet betalen om foto's van jezelf te bekijken.... Jammer genoeg was ik er niet die dagen.
verography schreef:Pff wat een onzin dat je geld moet betalen om foto's van jezelf te bekijken.... Jammer genoeg was ik er niet die dagen.
Dat vind ik niet meer dan logisch en zo bedoelde ik het niet. Maar om een foto te kunnen kopen moet je wel in staat zijn om die te zien en om daar dan ook voor te moeten betalen vind ik wat raar. Maar he het is een onwijs bekende fotograaf dus ergens zal die het vast wel heel goed doen en werkt dit systeem
.
) . verography schreef:Ja hallo, Duh dat je voor een foto moet betalen.Dat vind ik niet meer dan logisch en zo bedoelde ik het niet. Maar om een foto te kunnen kopen moet je wel in staat zijn om die te zien en om daar dan ook voor te moeten betalen vind ik wat raar. Maar he het is een onwijs bekende fotograaf dus ergens zal die het vast wel heel goed doen en werkt dit systeem
.
Overigens heb ik me net door een bokker laten vertellen dat als je een foto besteld dat word verrekend met het kijkbedrag. Dat vind ik dan wel weer heel netjes. (dat wist ik mijn eerdere post nog niet en heb ik ook niet op de website kunnen terugvinden) .

.