Impulsrubriek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keep

Impulsrubriek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 12:45

Ik zat laatst bij de uitslagen van een wedstrijd te kijken, ik meen endurance Ginkelse heide, en zag bij de impulsrubriek uitslagen ook winstpunten staan.
Tellen deze winstpunten ook mee voor klasse 1 of staan ze er om aan te geven hoeveel winstpunten de combinatie zou hebben gekregen tijdens deze rit als ze klasse 1 hadden gestart ??

Ik ben er wel benieuwd naar !!

Hilli

Re: Impulsrubriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:16

Winstpunten tellen niet mee voor wat dan ook. Je kan inderdaad wel zien dat je bijv. 3 winstpunten gehad zou hebben als... Maar ja, daar heb je dus niks aan...

keep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 16:05

Ok heel bedankt Hilli, daarom vroeg ik mij af waarvoor die winstpunten er stonden.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:17

Volgens mij doet de computer dat automatsich ?
Correct me if I'm wrong..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:23

Klopt ook, Kim.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 00:46

Hilli schreef:
Winstpunten tellen niet mee voor wat dan ook. Je kan inderdaad wel zien dat je bijv. 3 winstpunten gehad zou hebben als... Maar ja, daar heb je dus niks aan...

nou je hebt er in zoverre wat aan dat je in elk geval kunt zien dat je goed bezig bent en dat je veilig een startkaart kunt gaan aanvragen(of iets dergelijks) ipv eerst nog een tweede kennismaking/impuls te doen ;)

Maar idd: wat betreft er echt wat aan hebben in de zin van een stap dichter bij promotie naar een volgende klasse: nope waardeloos