Dan type je het in op google maps , dan leer je nog eens iets.
@banditlove , je moet wel weten hoe snel je jou paard op welk nivo wil hebben, het samen doen met een instructeur is minder duur en je leert meteen hoe je een jong of groen paard moet trainen.
Paintless
Geplaatst: 25-09-11 11:32
ik wou het net zeggen MidnightPSan ik wil het wel doen, maar dan ben je een paar jaar verder voor ze op een bepaald niveau ligt. vooral op het gebied van reining.
kun je geen lessen volgen met je paard. doe je het samen. wat er in zit, blijft er wel in zitten
spicegirl
Geplaatst: 25-09-11 20:30
een "echte "trainer is nooit goedkoop.rond de 600 per maand zit je dan al gauw... dan moet je kiezen, wil je goed, of goedkoop ? ik zou nml. niet mijn paard zomaar bij iemand onder brengen, die het zegt wel ff te kunnen. samen lessen is een goede optie. jij moet het tenslotte ook kunnen
@ banditlove Wat wil lje precies hebben? Les met je paard? Of je paard gewoon 1 of meerdere maanden in training zetten? Mag je paard verplaatst worden of wil je hem op de locatie houden waar hij/zij nu staat? Etc..
@banditlove Oliver Stein zit net over de grens bij Winterswijk in de buurt van Vreden. Dat is voor jou nog te doen en een vertrouwd adres voor het doorrijden.
spicegirl
Geplaatst: 25-09-11 21:20
oliver stein is niet echt laaggeprijsd, integendeel...wel goed overigens wat is je doel - weer ff oppakken, doorrijden, verder beleren ? 1maand, of meer ?