K heb helaas niet meer zoveel van mij en Jet kunnen laten horen, ik ben namelijk verhuisd van drenthe
naar brabant. Hier heb ik tot mijn 12e gewoond en miste het ontzettend en ben dus terug verhuisd.. helaas
moest ik Jet eerst achterlaten tot ik werk heb! Wel kom ik ieder weekend thuis om haar te verzorgen en te rijden.
Mevrouw heeft wat minder beweging gehad maar ziet er toppie uit momenteel, in de zomervakantie moest ik zoveel werken
dat ze intotaal 1,5 maand stil heeft gestaan. Maar ik leg er een zadel op en ze is weer toppie te rijden! Hier een filmpje van onze
vorderingen... Ze hangt soms nog wel wat in de teugels maar daar werken we aan.. Nekreining gaat steeds beter!!
Hoop dat jullie het leuk vinden!! moest helaas wel wat stukjes eruit knippen.. anders kwam het niet uit met de muziek
http://www.youtube.com/watch?v=p5JOdBRU ... e=youtu.be
Tekst van het liedje past er niet bij maar vind dit een heerlijk liedje!!
Groetjes Michelle!!
ps: opbouwende kritiek mag altijd, maar houdt het netjes!
momenteel werk ik er aan om mijn handen op 1 punt te houden en het paard er met mijn benen naar toe te drijven, totdat het nageeft. vervolgens laat ik dan de teugels vieren. als je begrijpt wat ik bedoel? het gaat steeds iets beter, maar het is moeilijk om oude gewoontes af te leren
succes!