[WN] Jettie doet goed haar best!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

Jettie doet goed haar best!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 14:39

Hallo allemaal!

K heb helaas niet meer zoveel van mij en Jet kunnen laten horen, ik ben namelijk verhuisd van drenthe
naar brabant. Hier heb ik tot mijn 12e gewoond en miste het ontzettend en ben dus terug verhuisd.. helaas
moest ik Jet eerst achterlaten tot ik werk heb! Wel kom ik ieder weekend thuis om haar te verzorgen en te rijden.

Mevrouw heeft wat minder beweging gehad maar ziet er toppie uit momenteel, in de zomervakantie moest ik zoveel werken
dat ze intotaal 1,5 maand stil heeft gestaan. Maar ik leg er een zadel op en ze is weer toppie te rijden! Hier een filmpje van onze
vorderingen... Ze hangt soms nog wel wat in de teugels maar daar werken we aan.. Nekreining gaat steeds beter!!

Hoop dat jullie het leuk vinden!! moest helaas wel wat stukjes eruit knippen.. anders kwam het niet uit met de muziek

http://www.youtube.com/watch?v=p5JOdBRU ... e=youtu.be

Tekst van het liedje past er niet bij maar vind dit een heerlijk liedje!!

Groetjes Michelle!!

ps: opbouwende kritiek mag altijd, maar houdt het netjes! :j :o

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:57

Leuk filmpje! en die bakkabouters zijn idd erg ondeugend :+
Als positieve kritiek wil ik je meegeven dat je op je handen moet letten, ik vind ze namelijk erg onrustig. Dit resulteert in kleine rukjes aan het bit, waarop je paardje vervolgens haar mond opendoet (lees: dit als onprettig ervaart).
ik spreek uit ervaring, want zelf heb ik dit probleem namelijk ook :\ momenteel werk ik er aan om mijn handen op 1 punt te houden en het paard er met mijn benen naar toe te drijven, totdat het nageeft. vervolgens laat ik dan de teugels vieren. als je begrijpt wat ik bedoel? het gaat steeds iets beter, maar het is moeilijk om oude gewoontes af te leren :o als je haar verhuist hebt, is het misschien een idee om les te nemen?
je hebt in ieder geval een erg leuk paardje! :D succes!

Sammy_Jo

Re: Jettie doet goed haar best!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 08:30

Wat een leuk paardje heb je daar, ziet er leuk uit hoor.

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:34

Leuk paardje, inderdaad zoals NRJ al zegt zijn je handen wat onrustig,probeer wanneer je haar oppakt je handen stil te houden en je met je been haar ernaar toe te rijden,als ze bij elkaar komt los laten en dan ook echt los laten nu houd je haar soms nog te kort waardoor ze nog steeds trekjes krijgt in haar mond..

Is lastig maar tis ons ook gelukt :D succes en inderdaad les is altijd goed en leuk als je dir verhuist hebt natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 11:36

Heb zo gelachen om die bakkabouter!! die reactie van je paard, geweldig zag er zo knullig uit!
Ik ben het helemaal eens met het commentaar over de onrustige hand. Hand stil, en laat de reins niet uit je handen trekken! vind jullie een leuke combi en knap paard!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 16:41

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke en leerzame reacties! Toen ik het filmpje bekeek samen met mijn moeder vond zij inderdaad ook dat ik onrustig in mijn handen was.. bedankt voor de tips ik ga er hard aan werken!

Zo'n filmpje van jezelf is echt harstikke leerzaam blijkt.. als je erop zit zie je niet dat je zo onrustig bent maar uiteindelijk in het filmpje wel! Leuk!

Nogmaals bedankt!!

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:41

Ik ga mee met het bovenstaande commentaar.
Daarnaast zou ik een pion in de bak zetten voor je kleine cirkels, je zit nu te veel bij de bakrand en je
cirkel verplaatst zich constant.
Ga lekker les nemen op de nieuwe stal, dan krijg je hierin wat meer begeleiding, dat is erg belangrijk, voor iedereen.

Succes!