Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!) Eef_Bam schreef:(ofwel hindernis met identiteitscrisis )
Dat is echt precies wat het was ja. Zelfs de TA kon mij niet duidelijk maken hoe het ding nou bedoeld was. Want hij was betiteld als afsprong, maar een combinatie triple-afsprong-triple is te zot. De parcoursbouwer en ik hebben toch kennelijk een heel verschillend idee over faire hindernissen.

Wat een handige actie van je sporen 

Gefeliciteerd!!!!
!
. 
Dan heb je iig lekker door gereden.
.
(al zou je dat niet zeggen als je de foto ziet van mij over de picknicktafel. Werkelijk doodsnood in de ogen! Maar zo kijk ik eigenlijk altijd in de cross, geloof ik. Heel charmant!
)
mijn auto heeft geen sleepoog......ik kon wel janken, dat deed ik daarvoor al, maar nu kon dit er ook nog wel bij. Bull was al uit de trailer, dus hele fiets en twinny load eraf....ggrrrrr.....trailer los, toen kon ik de auto wel weg krijgen. Met de trekker de trailer heel voorzichtig uit het land gehaald en toen alles weer aankoppelen op de platen, fiets zooi er op paard erin.......ggrgrrrrrrr......en uiteraard de hele operatie nam 25 minuten in beslag dus op 7 minuten na de boot gemist. Dat was wel echt een domper. Dus de boot van 7 uur, daar vlak voor 22 uur op stal en toen nog naar huis....waar ik dus om 23.15 aankwam...toen was ik echt gesloopt. Ik weet niet hoe mijn planning volgend jaar loopt, maar dan wel 1 of 2 overnachtingen denk ik maar. Dit was wel een pittige zware reis zo. Bull vond het inladen en uitladen met de boot niet fijn...
het is dan best wel rumoerig dus het maakte hem een beetje boos en onrustig in de trailer.......truus miep...
, maar zowel voor de paarden als DA leek het me zo nu en dan erg vervelend en druk en rommelig.
heb ik er nu een gezicht bij ...
en wat het gesprek met TA betreft, je liep weg om ons alleen te laten, maar dat niet gehoeven hoor, dan had ik er nl een tweede persoon bij gehad dat had ik zeker nu achteraf wel prettiger gevonden. Maar kan jou ook wel begrijpen.