Thnks voor de leuke reacties!
Lars_Alida: Ik ben ook heel blij met de foto's, hebben jullie ook zulke mooie gekregen?
Kelz: Ik heb mij showblousje weg gedaan omdat hij eigelijk net een klein beetje te klein was, hij staat nu te koop op de site waar ik hem in heb geruild. Bij interesse kan ik je die wel sturen.
Spatter, daar heb je gelijk in. Toen ik mij opgaf heb ik er niet helemaal goed over nagedacht en was ik een beetje te enhousiast. Ik wilde de green onderdelen gebruiken om een beetje te oefenen, omdat die onderdelen nog niet altijd goed genoeg gaan. Na dat ik de inschrijving op de bus had gedaan dacht ik idd ook, oeps dat is misschien wel heel veel en ik schrijf me uit voor de green onderdelen en doe verder alleen de amateur. Op de wedstrijd dag heb ik het anders gedaan, ik heb voor die onderdelen niet heel erg lang los gereden en dit bij de green als het ware gedaan. Ik had mijzelf voorgenomen om de reining te schrappen als ik merkte dat mijn paardje te moe was. Hij bleek aan het einde van de dag nog helemaal vol energie te zijn en de reining was voor hem echt even een soort beloning/uitlaatklep. Deze proef heb ik dan ook best wel horsemanshipperig gereden zodat het niet erg zwaar voor hem was. Hij heeft de dag helemaal blij en lichamelijk makkelijk doorstaan maar bij een volgende inschrijving doe ik het anders.
Laatst bijgewerkt door Stuiter op 06-09-11 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt