In november hoop ik weer 2 crossen in Belgie in de B mee te rijden en dan volgend jaar weer gewoon L.
Plato was bloedfanatiek, hij was sinds we weer aan het rijden zijn nog niet meegeweest met de trailer dus hij wist echt niet wat er gebeuren ging. Toen hij de crosshindernissen op het terrein van Rob zag, werd hij meteen 10 cm groter. Losrijden in een lage lijn was echt onmogelijk, alles moest hij zien

Ons 1e rondje was vreselijk onwennig, ik was meer bezig met mezelf en mijn rug dan met rijden en dat had een paar flinke misafstanden tot gevolg. Kreeg van Rob op me flikker: lijkt wel af je de krant zit te lezen
De volgende rondjes gingen steeds beter en toen kwam het ritme terug en kon ik mijn angst over mijn rug loslaten en meer tempo rijden. Al met al een megagrote stap vooruit en we hebben duidelijk nog een crosstoekomst 
Hieronder de foto's van onze herrijzing
(allebei hebben we nog last van lui vet maar daar mag ik nu eindelijk ook aan gaan werken dus dat komt goed
)Puntje: lekker fanatiek

Surfplank met ietwat ruimte

Oh moeten we langzaam naar benenden ??

En een foutje van de chauffeur, we moesten na een walletje over het huisje maar dat was ik vergeten
vlak voor de sprong roept Rob "het huisje" en ik stuur Plato in een reflex naar het huisje. Het brave beest wringt zich over de hindenris en binnen de bordjes, Rob vond het helemaal geweldig dat hij zo z'n best deed 

Hierna heb ik 'm wel beloond want was toch mijn fout

Nu gaan we werken aan onze conditie en dan maken we vanaf november de wedstrijden weer onveilig want we zijn het nog niet verleerd
braaf paard is het toch