Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dressuur ging wel aardig, 193. springen foutloos, maar het was zo warm! toen de cross, weigering op 6 en boompje voor het water. het voelde ook niet lekker aan. was 6 seconde te snel. die tijd was ook niet goed afgesteld, want ik van twee anderen gehoord hoe het ging, en die waren allemaal te snel, maarja beetje jammer dus... 
(beginnersvraag misschien, maar heb niet echt verstand van cross ofzo
)
Zal wel een leuke foto worden 
En dan alsnog iets van 10/20 seconden buiten de tijd met haar omhooggesprongen galop
We konden niet echt in een fijne crossgalop komen door al die bochten! UMayDream schreef:Ik ben dus even wezen kijken, en ik vond het erg leuk om te zien!
Heb wel een meisje vlák voor de finish van de cross zien vallen, dat vond ik echt l*ullig voor d'r
Het was indd warm, 't lijkt me helemaal erg voor jullie met bodyprotector aan!
@ai_luf_u, hoe bedoel je te snel?(beginnersvraag misschien, maar heb niet echt verstand van cross ofzo
)
ai_luf_u schreef:UMayDream schreef:Ik ben dus even wezen kijken, en ik vond het erg leuk om te zien!
Heb wel een meisje vlák voor de finish van de cross zien vallen, dat vond ik echt l*ullig voor d'r
Het was indd warm, 't lijkt me helemaal erg voor jullie met bodyprotector aan!
@ai_luf_u, hoe bedoel je te snel?(beginnersvraag misschien, maar heb niet echt verstand van cross ofzo
)
je hebt een optimale tijd, langzamer krijg je strafpunten, en als je meer dan 20 seconden sneller bent, krijg je ook strafpunten. ik was 26 seconden sneller dan de optimale tijd.
Vink wel knap van haar! M'n 4 jarige broekje 
Geeen idee hoe mijn ring verder heeft gereden want ik moest snel met een ander paard door naar Boerakker
proefje ging verder wel netjes, braaf, had 219 punten 
)
toch nog 1e prijs, die dressuur hielp ook wel mee natuurlijk
helemaal blij en trots!

Welke ring reed je?
Lien_ schreef:Ben ook weer terug.. Lange dag! Bodem was idd top bewerkt
Vanochtend bij de dressuur waren ze eerst mijn coupon kwijt, gelukkig kwam die even later weer boven waterproefje ging verder wel netjes, braaf, had 219 punten
Evony schreef:DanielleB schreef:Super Watapatja!! Beter debuut kan bijna nietWelke ring reed je?
Wauw gefeli Lien! Hoge punten joh, 219 wauw
heb jij een haf?
Dan kan het zijn dat je nog met mijn ouders gepraat hebt want die hadden een meisje op een haf aangesproken waarvan ze de dressuurproef zo netjes vonden!
)