De dag begon iets minder leuk voor ons. Toen ik Amber uit het land haalde, miste ze een hoefijzer (zaten er nog maar 3 weken onder). Gelijk de organisatie gebeld en er zou een hoefsmid beschikbaar zijn. Daar aangekomen kon Nanda deze niet bereiken en wij ook niet. Ik was er al bijna van overtuigd dat we weer naar huis konden. Gelukkig heeft Nanda nog een andere smid geregeld (super bedankt !!!!!). Na wat gedoe zat het ijzer er om kwart voor 12 onder en wij snel naar de voorkeuring.
Braaf paard.
Alles goed gelukkig, hf 36 en een A op locomotie
Dus konden we opzadelen en van start, inmiddels was bijna iedereen vertrokken. Amber bleef redelijk rustig todat we vertrokken. Het tempo zat er flink in en we genoten van de omgeving en de rit. Na minder dan een uur kwamen we het bordje van de 15 km al tegen, ai dat ging wel wat snel. Even gas terug en de laastste km tot PA gestapt. Daar direct aangeboden en hf van 56. Nog even laten drinken en wat gekoeld en weer op naar het laatste stuk.Pas bij de PA kwamen we mede klasse 1 ruiters tegen en vanaf de PA een heel stuk met z'n drieën gereden. Wel iets rustiger aan omdat we anders boven de 13 km/u zouden uitkomen en mijn doel was om goed uit te rijden. Ongeveer 1 km voor de finish weer gaan stappen en weer direct aangeboden. HF van 60, op het nippertje. Amber lekker verzorgd en de nakeuring was ook helemaal goed, alleen maar ++ en <1 hf 44 en een A.
Uiteindelijk zijn we 4e geworden met een snelheid van 12,6 maar wat voor mij belangrijker is dat we een nette vetkaart hadden en iedere keer een A voor locomotie
Ben helemaal tevreden. 10 september nog naar Otterlo en dan is het voor ons alweer einde seizoen.
hey nog een keer super gefeliciteerd!!! echt super van jullie!