Dit eindigde dus met 3 brandweerauto's, een trekker en 30 man "sterk" om haar de diepe sloot uit te krijgen. We zijn ruim 2 uur bezig geweest.
Toen ze er eenmaal uit was wilde ze niet meer opstaan..

Maar uiteindelijk is het met een beetje hulp toch gelukt, ze was zo gedesorienteerd dat ze bijna weer terug richting de sloot viel, vandaar nog even onder steuning met wat banden...

Goed, ik dacht dat we endurance DFW wel op onze buik konden schrijven, aangezien we met rijmaatje mee reden in de trailer. Maarr.. super super super lief heeft ze me helemaal naar Wateren gebracht nog. En is vandaag weer deze kant op gereden om te groomen!
Lekkere BBQ gehad, gezellig gekletst met een hoop mensen en stiekum toch een beetje onrustig zelf, omdat Judy het stalletje niet zo tof vond. Ze kon er namelijk niet goed overheen kijken en dat veroorzaakte onrust.
Vannacht dus zelf ook niet lekker geslapen, aangezien ik dicht met mijn hoofd/kamerraam bij Judy lag :lol: Mijn excuses voor iedereen die wakker werd van haar hinniken!
Al vroeg uit bed, half 6 gevoerd en begonnen met verzamelen van spullen en eens kijken of ik naar de voorkeuring durfde. Na dat we op Renkum zo'n slechte turgor hadden heeft mijn vertrouwen in Judy's gezondheid wel een deuk opgelopen. Wist dat ze niet al te veel had gedronken vannacht met de onrust, maar turgor OK en alleen een B op de slijmvliezen, verder alles in orde!
Om 11.23 mochten we van start, samen met een grote fries en eigenaresse.
Grote fries bleek alleen wat moeite te hebben met het tempo van de kleine witte pony
Bij de eerste fotograaf
Later haakte er nog een leuke nprs? merrie aan met eigenaresse, ook gezellig.
Zo tuften we verder, ruim voor de p/a gaan stappen en op de p/a keurig HF 52 zoals we Judy kennen
Flink wat appels en wortels gegeven daarna, geen dorst... Tweede stuk nog wat tempo goed te maken, want tussen de 9 en 10km/u wilde ik toch wel finishen.

Het rondje was eigenlijk zo om, en toen waren we zo bij de 2km voor de finish bordjes. Doorgereden tot 1km, toen even gelopen en met superlosse singel weer opgestapt; lag ik er nog bijna naast :angel: ..
Meteen aangeboden, HF 56, hup een paar dekens op, en een bakje zemelen met wortel en appel gemaakt, want gewoon drinken lukte niet goed vandaag en was toch wel belangrijk dat er vocht in ging voor die slijmvliezen.
Nakeuring alles weer ok, slijmvliezen bleven B, turgor ok en superveel darmgeluiden dankzij al die wortels en appels
Loco A en toen mocht madame nog heerlijk even de wei op om bij te komen. Op naar Ginkelse Heide!!!

iid erg lief van Lucine dat ze jou nog weg heeft gebracht toppie.