Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik denk dat we het over eens kunnen zijn dat het een zware L cross was! Mijn dressuur was nogal gespannen, 180 pt en in de middenmoot, springen een domme balk van mezelf op 1. En toen die uitdagende cross, dat inmiddels al een aardig slachtveld met stops was. Classic ging wat lomphard van start, vanaf 4 een heerlijk ritme. De behoorlijk ruige trakhener ging super, ik in de big smile modus. Maar had toen iets te weinig focus op die haakse 16 ab ( met verkennen had ik al zoiets van , mm hoe gaan we die doen) 2 hekwerken scheef aanrijden blijkt dus goed lastig. Zelf 2 langslopers, ze begreep het echt niet ( he vrouwtje eerst moet ik in een weiland springen, en er dan ook nog uit?! ) de laatste 3 vervolgde ze weer super. Al met al tevreden en genoten:) goed leerpunt tegen gekomen voor in de m. Nu Ben ik wel nieuwsgierig wie met 0 strafpunten de finish heeft gehaald haha
. veel kropen ook behoorlijk dicht tegen de linkerbuitenkant aan. Zal eens kijken voor wat foto's.
172 punten, springen ging super jammer genoeg een balkje op de laatste. En de cross heb ik helaas de gave hindernissen niet kunnen springen, lag er bij de boot voor het water al af.. Echt super zonde ik baal ook echt supererg! Ik dacht ik ga nou gewoon alles op alles zetten om een keer geen weigering voor het water te krijgen, en net op het moment dat ik een tik op dr reet geef om dr overheen te gaan schiet madame naar links en lig ik er aan de rechterkant af.. Helaas nu wel wat pijn aan mn rug en nek en vooral mn neus (nou begrijp ik de crosshelmen
). 

Hopelijk hou je er niet teveel aan over met de spierpijn.
De cross ging echt heel fijn.
Foutloos!
Ze vond de hindernis voor het water wel wat spannend maar ze sprong er zo in, net als de watertrakehner, die ging ook makkelijk! Heerlijk gereden dus, uiteindelijk was ik 7e, net buiten de prijzen.. Zeker geen schande aangezien er in ieder geval vier professionals boven me stonden.

Voor een L1 proef super streng gejureerd, en ik reed echt goed weg in de middengalop en in de middenstap stapte ze ruim over en dat je dan een vijf voor de stap en galop krijgt is natuurlijk ook niet terecht, maarja....

, Ik zag je nog gaan
. De omroepster vermeldde inderdaad al dat het je laatste cross zou zijn, werd daarbij gezegd; 'dus als er nog interesse is voor dit paard, is dit de kans' Er zijn ook echt maar 17 foutlozen. En dan kun je toch wel zien dat de profs zodanig veel ervaring hebben dat ze geen moeite hebben gehad met de technische gedeelten. 

xxitsmexx schreef:31 ja.. nouja grijs het is eigenlijk blauw.
wie was jij dan?
, ben fanatiek meelezer en dacht : dat is volgens mij ook een bokker) hoorde heb ik nog een paar foto's
gemaakt.