Ten eerste: Ik weet eigenlijk niet zeker of het hier goed staat. Regels doorgelezen en twijfel. Het is wel een buitenritje maar er zitten ook standfoto's bij. Als het hier niet goed staat, zou een mod hem dan willen verplaatsen?
Meer dan 2 jaar geleden heb ik weleens foto's gepost van Red, een manegepaardje. Op dat moment reden wij allebei nog dressuur.
Maar nu is het helemaal anders! Sinds 2 jaar rijden wij samen western!
(ik zit op een manege waar eerst western en dressuurlessen gegeven werden, nu alleen nog maar western).
Even over Red:
Red is 14 jaar oud en is een springgefokte KWPN-er (je zou het niet zeggen..). Hij is lief, lomp maar enorm grappig.
Ik ben 2 jaar geleden samen overgestapt met Red naar de western en was toen de enige die erop reed. Heb hem toen ook een beetje verpest qua hulpen. Hij reageert precies op wat ik wil, maar het zijn niet de goede hulpen. Later is hij door een staigaire op stal beter ingereden.
Daarna is hij een favoriet lespaard geworden, enorm braaf en iedereen kon erop.
Echter, eind april werd hij kreupel en is een peesblessure ontdekt. Na 2.5 maand alleen maar stappen mocht ik er weer op. Het gaat nu goed en het is de bedoeling dat ik zorg dat zijn conditie weer op peil komt en dat hij daarna de lessen weer inkan.
Nou, verhaal is lang genoeg geweest.
Vandaag ben ik met Menno op stap geweest en die heeft hele leuke foto's gemaakt! Tnx!

Aanschouw Redje!

Ik vond hem wel wathebben

En toen naar buiten:

Meneer is en blijft van eten houden

Eehm tsja, hij is normaal enorm braaf. Maar als hij alleen buiten is vind hij het toch een beetje spannend.

En terug op stal

Dankje voor het kijken!

)