We waren vandaag lekker vroeg uit de veren de wekker ging om 6 uur, snel naar dynamiek toe wat eten gegeven en de spullen alvast neergezet, tja het is haast wel een volksverhuizing als ik op wedstrijd ga
, uiteindelijk zijn we tegen 8en wegereden naar Leersum wat voor ons een klein stukkie is. Nooit geweten dat er dichtbij een Limburg zou zijn
wat een bergen daar in het bos zeg. Dynamiek had en A voor loc en we mochten starten om 10.55, maar we hadden mazzeltje onze fotograaf beloof dat we eventjes voor de start langs de vet moesten rijden (tja wel 5 meter van de vet stond onze trailer) zodat zij eventjes wat foto's van ons kon maken van mij en mijn rijmaatje Guus met zijn tinker Harvey. Alvast bedankt voor het maken van de fotos
Onze groom chronos ook een bokker en tevens een stalgenoot zou net zoals de vorige wedstrijd ons groomen, echt een applausje waard
Zij verzorgt ons toch maar weer eventjes, en zulke mensen moet je ook in het zonnetje zetten! Vandaar dat Mazzeltje maar eens een foto van haar op bokt moet neerzetten ! We hebben er trouwens 4 van je Chronos!!!! WEL 4 je leest het goed, Dat krijg je ervan he als je niet op de foto wilt
Maar nu eventjes verder over de wedstrijd de wedstrijd verliep goed ondanks wat mij wel opviel was dat er veel losse steenen en stronken op de paden waren en het best wel zwaar was, echt zwaar, maar wat een heuvels op en af echt gaaf. 3 km voor de finsch hoorde ik een gil achter mij he dynamiek!!! Dat was natuurlijk ArwenLuwe, die stond lekker te beppen met een x aantal mensen en ik had het niet door dat het al 3 km voor de finisch was, dus volgende keer beter Arwen, Chronos had ons op de hoek nog van water voorzien en we gingen weer verder in draf, wat bleek komen wij ineens een bord tegen 1km voor de p/a !!!! Echt ik heb nog nooit zo'n slechte markering als in Leersum gezien, degene die het opgehangen heeft dacht zeker dat het een shirafferace was ofzo, het was echt spoorzoeken tot aan de kern in de boom,, eenmaal aangekomen bij de p/a had dynamiek 56 en mocht dus door, mijn rijmaatje Guus met de tinker had een hartslag van rond de 70 en had 10 minuten staftijd, ik heb netjes op hem gewacht en zijn vervolgens weer onze weg gegaan. we kwamen een bord tegen van 25 km, wij dachten he nog lekker nog 5km te gaan!!! we vol goede moet verder totdat we bij een kruizing kwamen voor de 2e keer, zegt die vrouw vanaf hier is het nog 5 km!!!! terwijl we het bord al een kwartier eerder tegen kwamen???? Het laatste stuk vondt ik zwaar wij zouden de laatste 2 km gaan stappen, wist ik veel dat de laatste km of zelfs 1,5km duinzand was! ja daar ga ik niet in stappen dan kom je niet vooruit waij hebben het laatste stuk nog gegalopperd om daar door heen te komen, snel gaan stappen en uiteindelijk kwam ik over de finisch met 72 Oeps dus nog eens 10 minuten straftijd erbij en we kwamen 10 minuten of zelfs 1 kwartier te laat binnen!
Dynamiek een beetje laten eten bij de trailer, want de laatste keer wa sik geschrikken haar darmen werkten slecht, en bij de keuring wat blijkt weer een slechte darmwerking, verder kreeg ik wel weer een Atje voor lok. Dus ben wel tevree, maar dat dynamiek haar darmpjes slecht werken dat sind mij niet, gelukkig zou de staleigenaresse vanavond nog eventjes naar dynamiek kijken hoe het gaat.
Het was een zeer geslaagde dag maar wel vermoeiend.
Dit keer niet zoveel bokkers gezien, oa. mazzeltje en haar vriendin ook een bokker toch ? of had ik dat verkeerd!, Mandymonica, Mammasam, navy, Heel vlugtig in een flits Arwen Luwe, en niet te vergeten onze chronos. Verder hoop ik niemand vergeten te zijn!..
Nu op naar Katwijk!