[WN] Gaan er nog meer weanling stallions APHA naar het DWRF?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crow

Gaan er nog meer weanling stallions APHA naar het DWRF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 10:45

Mijn vriendin denkt erover haar weanling stallion van Cut a Sugar Pep te halteren op het NK APHA in Den Haag. De beslissing zal mede bepaald worden of er nog meer weanling stallions geshowd worden, ze heeft weinig zin al die moeite te doen als ze er als enige staat.
Dus de vraag is of er nog meer zijn die in die klasse gaan showen.

Jinthe1

Re: Gaan er nog meer weanling stallions APHA naar het DWRF?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:50

Heb er over gedacht en toevallig gaan het dan ook om een weanling stallion van Cut a Sugar Pep maar komt mij helaas niet uit. Hij staat aan de andere kant van het land en wegens mijn gezondheid kan ik er op dit moment niet genoeg naartoe om hem daarvoor klaar te maken.
Jammer, want was zeker leuk geweest!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 07:06

Het is ook allemaal wel veel werk ja. Jammer, want ze hoopt vooral op nog meer veulens in de klasse van deze hengst.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 07:23

Ik had er ook echt op gehoopt maar het is niet te doen als je veulen aan de andere kant van het land staat... kan er totaal geen voorbereiding voor treffen en hij kan nog niet bij zijn moeder weg.
Echt jammer, zeker ook omdat ze dezelfde vader hebben ;-)
Snap dat ze op meer veulens hoopt!! Helaas helaas helaas moet ik het ook over laten gaan....

Hoop dat er meer veulens zich aanmelden voor je vriendin!!
Wens haar succes!