Na vorig jaar voor het eerst een cross te hebben gereden in Oenkerk was het dit jaar mijn beurt om weer een oefencross te organiseren. En gelukkig was er voor mij ook nog de mogelijkheid om weer mee te rijden!! Dit was dan ook onze 2e cross en ik moet zeggen dat het ondanks dat we er nog niet echt mee verder zijn gegaan toch al een hele verbetering was vergeleken met vorig jaar! We hebben alles gesprongen in de clinic (behalve een steil boven een greppel, maar die deed niemand uit mijn groep) met af en toe nog wel een weigering, maar de cross daarna hebben we helemaal foutloos gereden met de snelste tijd, en daarmee zijn we eerste geworden
. Ook dingen die ik vorig jaar niet durfde of moeilijk gingen hebben we dit jaar met succes gedaan, zoals de afsprong die ik vorig jaar echt niet durfde en nu gewoon heb gedaan
Hindernissen vanuit het water of op een heuvel waar we vorig jaar nog wel eens een probleempje hadden gingen nu al een stuk beter!Ons topic van vorig jaar: [SGW-ITP] Voor het eerst crossen @ Oefencross Oenkerk!
Vidal is een New Forest kruising met Arabier en is nu 10 jaar oud, hij is een E-pony en wij moeten dus tussen de paarden starten, mijn doel is toch wel om ooit een goed B-parcours te kunnen rijden en ook nog eens SGW te gaan starten. Tot nu toe zijn we nog niet verder gekomen dan een paar springlessen en een (succesvol) BB-parcours, maar dat ligt meer bij mij dan bij de pony
. 27 Augustus doen we mee aan de SWG in Oenkerk in de BB!Ik ben geen springruiter en heb nog niet zo veel springlessen gehad dus aan mijn rijden valt nog veel te sleutelen!
Helaas heb ik niet heel veel foto's omdat het weer niet echt meezat
Tweede hindernis, beetje groot gesprongen

Nummertje 3, die bijt..

En nummer 4

Het andere weiland in..

Door de regen heen

En de laatste hindernis!

Helaas alleen van de eersten en de laatste hindernis foto's.. Zaten nog veel meer leuke/spectaculaire hindernissen bij..