Sinds mijn paard verkocht is mag ik het paard van vriendin en bokker Venga rijden. De bedoeling is dat wel lekker veel samen gaan springen en crossen. En ook nog een aantal dressuurwedstrijdjes mee gaan pikken.
Vandaag was onze 1e oefencross om te kijken hoe daarin klikt met ons, al met al zal ik er nu een kleine 15 x hebben opgezeten en ging het dus best wel lekker!!
Een stop op 14 omdat ze niet oplette en een stop op 17 omdat ik voor de dikke boom ging, dat was aan 1 kant misschien nog wat veel gevraagd, maar wie niet waagt..
Ziet er netjes uit! Heb je nog een stukje zien rijden Op 14 had ik ook een stop/spring net als jij
Alleen vroeg me daar al af, wat voor laarzen/jodphurs/lageschoentjes had je aan?
Frenka
Geplaatst: 16-07-11 19:10
gaaf Ang! Ook leuk om te horen hoe Venga dr vrouwtje meeleeft
CarpeDiem
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-11 19:11
Eurostar Dublin. Ze waren afgezakt in de cross.. Haha. Was eik ook niet de bedoeling om daarmee te rijden, maar was ze vergeten te wisselen voor mn ariat en chaps
Jullie hebben het super netjes gedaan! Dus ik zou zeggen, ga zo door!
Noppert
Geplaatst: 16-07-11 20:17
Ziet er super uit Ang, grappig hoe Jacq inderdaad meerijdt, die waterplas vind ik wel heel gaaf Ik vind het knap hoe goed je Venga in de korte tijd die je haar rijdt al zo lekker rondstuurt
iloveyellow
Geplaatst: 22-07-11 07:59
hahaha ik lach me dood! Op het crosfilmpje hoor je mij praten en bij 1.50 ben ik daar met die gele knol! Hij wou het water niet in!! echt heel erg! Weten jullie trouwens wie de fotografen waren?