Bij mij ging het welgoed, beetje moeite met opgang komen ivm paard vond beetje spannend haha, en daarna was ik mn rem en stuur de hele tijd kwijt.. Paard was onwijs sterk n wou alleen maar gaan.. Dus soms even een volte ingezet maar wel alles gesprongen, alleen de hoefijzer schoot langs, hij trok maar zo hard, toen even aangepakt en streng zijn en rustig en met ook zijn ogen gericht op de hindernis en toen sprong ie simpel

Ook skyjump lekker meegepakt sprong super.
Dus al met al wel tevreden, al hoop ik dat ie volgende week in ermelo wat minder sterk is

Barst los!
en verder overal de moeilijkste combinaties genomen en dat ging allemaal goed! De ophaalbrug was echt super gaaf om te doen en ben ook blij dat het in één keer goed ging.
dus we gaan vooruit) en bleef wat twijfelend maar met bij iedere sprong een tikje ter aanmoediging bleef ze wel doorgaan (wat voor mijn paard dat een jaar lang met springen in de stop heeft gezeten en dan met crossen iets minder extreem al heel wat is). Bij 3 ook het smalletje meegenomen en toen naar boven. De lijn bovenop bij 2 kwam voor mij helaas wat vroeg anders had ik die ook graag gedaan maar ze was toen nog te twijfelend voor zo een lijntje. Bos in vond ze heel vreemd en uit net zo (maar ik moest zelf ook goed zoeken waar ik er ook alweer uit moest
). Na 7 nog iets kleins extra's gesprongen omdat ik totaal van mijn lijn geweken was maar het paste er prima tussen. Voor de boom bij de waterbak een stop (ze blokkeerde op het water), rustig opnieuw aangereden en ze liep braaf door een stapte ook zo het water in. Boom in het water ook een stop daar snapte ze echt niks van. Tweede keer aanrijden ging ze ook echt van jij zegt dat we dit doen baas maar ik vind het 10x niks. Skyjump heb ik ook meegenomen en ging vrij simpel. 12 en 13 gingen dan weer heel makkelijk. 14 ben ik over de boom gegaan maar vond ze heel eng, waarschijnlijk weer het water in het slootje maar ook daar ging ze heel aarzelend maar wel door. Piano ging uit het boekje en het smalletje erachteraan ook. Waterinsprong bij 16 ging ook simpel en toen doorgereden naar de piano en die afgestapt en ze ging zonder moeilijk doen (en met wat aanmoediging van het publiek) zo het water in. Volgende water en wijnvaten ook heel simpel. Hoefijzer vond ze heel eng maar ik had haar al een paar keer bijgeprikt en ze wist dus dat ik stilstaan ervoor niet zo zou waarderen dus uit bijna stilstand heeft ze die gesprongen. Ik ben echt supertevreden. Ik heb volgens mij dit keer precies op het randje van wat Ferrose en ik kunnen gereden en zeker van wat Ferrose nog net aankan qua lef.
Geloof enige Fjord 2day
Helaas een stop op de boom in het water omdat ik te langzaam ging, maar de rest ging super goed! Ook ons puntje van hindernissen/bomen voor het water overwonnen en zelfs in 1x over de dikke boom het water in
Nu op naar Ermelo en daar gaan we voor een foutloze ronde in de L!