[SGW] Eventing in de bak! Ruth & Belfor.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Parkietjee_

Eventing in de bak! Ruth & Belfor.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 11:49

Hi allemaal,

Een vriendin van mij heeft niet meer zoveel tijd om op bokt te zitten.. dus vroeg ze of ik een topic van haar en Belfor wilde openen. En natuurlijk wil ik dat! :D

Dit zijn eerdere topics van Ruth & Belfor:

- [SPR-ITP] Eventing met Belfor (dressuur, springen en cross)

- [SPR-ITP] Springwedstrijd BB *eerste prijs*

- [SPR-ITP] Springen nieuwe foto's erbij

Ruth en Belfor rijden nu al een tijdje samen met het springen. Zij doen samen de eventingcurses op de manege, en is hier inmiddels voor geslaagd. De eventing curses houdt in dat je met een groepje is het bos gaat springen, in de bak dressuur rijden, in de bak springen en in de bak hindernissen uit de natuur springen. Dat laatste moest ze ook doen voor haar examen. Ruth rijdt Belfor nu vast in deze lessen, en ze hebben al een hele sterke band opgebouwd. Belfor is normaal altijd een verschikkelijk lastige pony met springen.. maar hij vertrouwd Ruth helemaal. :j In het examen heeft Belfor vaak geweigerd.. maar Ruth heeft het prima opgelost. Veel kijkplezier.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een reactie is heel leuk! :D

TurboTinker

Re: Eventing in de bak! Ruth & Belfor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:53

Is dit op de larense manege? Wat een leuke 'sgw'!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:54

Leuk zo die sprongen! :)

Probeer als je pony weigert je handen laag te houden, want die ene weigerfoto ziet er echt niet lekker uit!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:59

In de vorige topics had ze een betere handhouding. Naja eigenlijk armhouding. Nu strekt ze haar armen heel erg en in de andere topics niet. Misschien dat ze daaraan kan werken :)
Verder ziet het er leuk uit hoor !

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:55

Dit topic is door TS geplaatst voor iemand anders, met foto's waarop een vriendin van TS staat maar dus niet TS zelf.
Het lijkt me logischer dat die vriendin dit gewoon zelf plaatst op Bokt als ze van Bokt adviezen wil over houding en manier van rijden.
Daarom hier nu een slotje.