[WN] Texas USA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Evelyn_

Texas USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 09:41

Tips gezocht !

Reisje geboekt naar Texas eind augustus *\o/* : wat zijn volgens jullie "must see" en "must visit" ?

thx

MidnightPSan

Re: Texas USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:12

Hoe lang ga je en waar ga je tis er nog al groot, en er is al een topic over Fort worth, bekijk die ook eens.

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 10:15

twee weken, landen in dallas...
(29/8 - 10/9)
Laatst bijgewerkt door _Evelyn_ op 15-07-11 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:20

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:37

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:11

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 13:13

MidnightPSan schreef:
[WN-AM] Ft Worth Stockyards

thx! (vond de link niet :-))

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:14

heb medelijden met je...de hitte en droogte is momenteel om gek van te worden ;) Ik zou dus zeker uitkijken naar mogelijkheden om je binnen in de airconditioning te vermaken. Dat als tipje.

Veel plezier!

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:25

Droge warmte is lekkerder dan vochtige warmte, genoeg drinken en genieten, later in het jaar is het niet zo heet meer.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:42

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 09:20

Als je rond ga toeren bezoek dan Brazas Bent State Park , om oog in oog te staan met krokodillen ,
Wij waren daar op de fiets en er lag een krokodil dwars over het fietspad , die hebben we met steentjes gooien weg kunnen jagen en toe snel voorbij gefietst .
en Houston is ook hele mooie stad
ik ga eind october weer 2 weken ,dan is de temperatuur ook een stuk aangenamer .en volgend jaar in februari weer voor 3 weken naar de Salt grass trail

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:08

waar ga je voor?
puur paarden of ook voor muziek en mooie dingen?

ben 2 jaar geleden geweest en ik vond Austin heel leuk, ben naar het Texas history museum geweest ,dat was erg leuk.
ook de bandjes zijn in grote getalen aanwezig in Austin.

misschien kan je eens googlen (heb ik ook gedaan) op de periode dat je gaat, dan kan je misschien wel leuke fairs vinden.

voor de paarden dingen kan je ook terecht op de site van de AQHA, de kalender staat vol met shows.

ik ben stiekem een beetje jaloers op je! :o wij wilden dit jaar ook graag weer gaan, maar gaat helaas niet.

heel veel plezier!

Luna2500

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:39

San Antonio, Austin en Texas Hill Country zijn wel een visite waard.
Ik woon zelfs in Houston, wat niet echt een toeristen stad is, hier heb je meer industrie en haven.
En de strand in Galveston is net als aan de Noordzee.
Een heel fijne vakantie toegewenst!

Horseworse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:50

Hoi, super leuk dat je gaat! Ik ga ook eind augustus van 22-08 t/m 12-09. Vanaf 02-09 is de Reichert Celebration in Fort Worth. Dit is de grootste pleasure wedstrijd van USA waar het meeste prijzen geld te verdienen is. Ook zal hier de Reichert Sale plaats vinden en staan er oneindig veel standjes met super gave dingen. Het duurt t/m 11-09. Dus als je begin september nog daar bent is dit zonder twijfel de moeite waard! Ook is Stockyards altijd leuk om een keer gezien te hebben maar dan wel op vrijdag of zaterdag omdat je dan in de avond de rodeo kan bezoeken en daarna door kan gaan naar de rodeo-bar met stier in het midden. Verder zijn idd de steden erom heen ook erg leuk zoals San Antonio (river-walk) en Austin (super gave stad met veel live muziek!). Ook zijn er veel mega grote outlet winkel centrums wat zeker het bezoeken waard is. Deze vind je id buurt van San Antonio en Houston. Veel bekende stallen vind je in Pilot Point en omstreken. Daar kun je langs gaan voor een rondleiding op de meest prachtige stallen. Hoop dat je er wat aan hebt! Veel plezier.

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 14:08

thx voor alle tips!!

Rocks11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 14:12

Ik raad San Antonio ook aan sea world ( is in San Antonio) is ook heel leuk om een dagje te kijken.
En mischien even op internet kijken als er nog wat rodeo's zijn.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 14:18

Ben ook geweest: afgelopen februari toen het net de 2 koudste weken van het jaar waren :(
Evengoed best een aardige vakantie gehad.

Rodeo in fort worth is echt erg leuk en inderdaad moet je ECHT naar de rodeo bar gaan!! Wij zijn zo dom geweest om dat niet te doen: we hadden niet in de gaten dat daar binnen NOG meer rodeo was ;(
Verder de river walk in San Antonio en zeker ook naar Austin gaan (ook dat laatste hebben we helaas over moeten slaan (we waren er maar 10 dagen ofzo)). We zijn nog naar een enorme livestockshow in San Antonio geweest en zijn daar 's avonds ook nog naar de rodeo geweest. Was echt een erg leuke dag en de rodeo was super (we hadden door een beetje rond te babbelen echt fantastische kaarten geregeld!! Zaten op de 4e rij!!)!

Niet naar toe gaan: space centre. Dat was echt een been there done that die we ook best hadden kunnen missen. Ik houd al niet van pret en thema parken, maar vond dat ik hier wel heen moest. Waste of time & money als ik eerlijk ben.

We zijn ook op een ranch geweest en hebben daar 2 paardrijdritjes gemaakt. Best aardig :) Ook nog een armadillo van heeeel dichtbij gezien :))

Veel rondrijden in je auto en soms gewoon van de snelweg af gaan en binnendoor cruisen. Ik vond de snelwegen met alle "trailerparcs" en arme wijken erlangs nogal deprimerend! Ik reed liever meer door de binnenlanden.
Galveston met de huizen op palen is idd ook leuk :)
Houston: overslaan!!! :+ Heb me daar 2 dagen alleen moeten vermaken, terwijl alles gesloten was vanwege een beetje vrieskoude.... Boring!!! ;)

Verder gewoon een beetje brutaal zijn en met iedereen praten, dan kom je op de leukste plekken!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:11

Vooral net als Zucherro zegt veel mensen aanspreken als je naar shows ed gaat. Je wordt door de meest interstante mensen op de leukste plekken uitgenodigd, zo kom je nog eens ergens :-)