Allereerst, sorry modjes als het verkeerd staat

Waarschijnlijk ga ik volgend jaar zomer 4 weken stage lopen bij Country Rose Ranch in Tsjechië, over 5 weken gaan we alvast 3 daagjes daar kijken, om kennis te maken en om te kijken hoe wat het met de paarden gaat daar. Nu was ik heel erg benieuwd of meer mensen ervaring hebben met het helpen/stage lopen bij hun, heb al meerdere positieve reacties gelezen van mensen die daar op vakantie geweest zijn, maar ben toch erg benieuwd! Ben overigens zelf een van alles en nog wat ruiter(Dressuur, springen, mennen en buitenrijden), al heb ik nog niet veel western ervaring, dus hoop dat het goed gaat komen wat betreft het rijden, maar dat zal haast wel!

Ilja

Als je iets wilt weten mag je me altijd pb-en of mailen hoor. Qua locatie, mensen en paarden is het absoluut om te smullen in Tsjechie, dus dat komt helemaal goed. Als je van buitenrijden houdt is het een paradijs, je hoeft daar nl. niet op de paden te blijven en kunt nog door 'ruige' natuur rijden wat in Nederland eigenlijk alleen nog op de Veluwe kan. Qua werkzaamheden, het zijn echt de alledaagse dingen als voeren, in- en uit de wei halen, mesten, paarden rijden (zowel buitenritten als in de bak) en verzorgen.
)
Klinkt een heel stuk leuker