[SGW] Cross training regio Utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

malouuu

Cross training regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 21:22

Hoi,
Ik ben wat cross/SGW betreft echt een newbie, dus sorrie voor mijn onwetendheid.
Ik wil deze zomer graag kennis maken met het crossen dus nu ben ik op zoek naar een adres/instructeur waar dat kan.
Kunnen jullie mij daar mee helpen?
Groetjes Malou

Sim

Re: Cross training regio Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:46

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 02:12

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:30

De "bijdrage" van Snoekiej in dit topic is wel erg ver beneden de gordel.
Je eigen voorkeur aanprijzen:prima
Een ander afwijzen:ongepast
Ik hoop niet dat de door haar aanbevolen trainer deze manier van reageren op een fatsoenlijk forum onderschrijft.
De door de ander ingehuurde crosstrainer is evenzeer gediplomeerd en terzake kundig.
Jammer, dat iemand meent op een dergelijke manier haar voorkeur te moeten aanprijzen.
Daar zou ik niet (meer) bij willen horen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:50

Snoekiej geeft alleen haar mening over wat zijZELF niet zou doen. Ze zegt niet dat TS het niet moet doen.
Denk dat aan de post van Snoekiej niet zo zwaar getild moet worden. :D
Persoonlijk vind ik ook niet elke instructeur even prettig/kundig om les van te krijgen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:33

Ik zeg alleen dat IK ze niet bij Donna zou volgen. Ik prijs verder niemand aan, maar geef mijn eigen voorkeur, en ik zeg ook niet dat Richard het niet kan. Maar ieder zijn eigen instructeur zoals Sim al zegt.
Puur qua prijs/kwaliteit is het ook voordeliger om bij Michiel te gaan lessen. Zelfde terrein, +- zelfde kosten, maar een instructeur die meer ervaring heeft.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:45

je had ook kunnen zeggen dat je jouw instructeur wilde voorstellen zonder dat je een ander aanraad de training niet via mij te volgen. je motivatie snap ik overigens niet, je volgde vroeger ook de trainingen die ik organiseer.

de training van Sim raad je dus ook niet aan, maar dat zeg je er niet specifiek bij.

er zijn 2 mensen (sim en norwind) die eea voorstellen en je had Michiel gewoon ook kunnen voorstellen, maar nee je raad mij (persoonlijk) af en dan promoot je een ander.

klinkt meer als een persoonlijke kwestie al zou ik niet weten waarom.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:51

Karrimh schreef:
je had ook kunnen zeggen dat je jouw instructeur wilde voorstellen zonder dat je een ander aanraad de training niet via mij te volgen. je motivatie snap ik overigens niet, je volgde vroeger ook de trainingen die ik organiseer.

de training van Sim raad je dus ook niet aan, maar dat zeg je er niet specifiek bij.

er zijn 2 mensen (sim en norwind) die eea voorstellen en je had Michiel gewoon ook kunnen voorstellen, maar nee je raad mij (persoonlijk) af en dan promoot je een ander.

klinkt meer als een persoonlijke kwestie al zou ik niet weten waarom.

De trainingen die jij vroeger organiseerde werden toen nog door Michiel Brons gegeven, de instructeur die zij nu voorstelt en toch een stuk meer ervaren is dan Richard ;) .

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:58

ligt er aan hoe je het bekijkt. Richard heeft tot kort zelf nog meegereden in de SGW wedstrijden EN geeft les. misschien de moeite waard om het een keer te proberen, want als je nog nooit bij de ander hebt gereden kan je het ook niet afraden ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:27

Ik promoot niemand en ik raad niemand wat af. Maar gezien het feit dat de trainingen in kwestie op hetzelfde terrein worden georganiseerd, geef ik mijn voorkeur. Michiel is veel meer ervaren dan Richard. Richard zegt niet voor niets zelf ook dat alles wat hij weet hij geleerd heeft van Michiel. En nogmaals, ik heb niets tegen Richard, ik vind het een ontzettend aardige vent. Maar ik zou geen les bij hem volgen. Ik heb inderdaad vroeger meegereden bij de trainingen die door Donna werden georganiseerd, maar toen werden die door Michiel gegeven. Groot verschil ;). En als ik alles zou moeten proberen voordat ik het mag afraden, zou het een beetje gek zijn denk je niet? Ik ken Richard goed genoeg om te weten dat ik geen les van hem wil hebben.
En nu vind ik het wel weer genoeg moeilijkdoenerij van jullie kant. Het is nog wel mijn verjaardag ;)

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 00:47

Die "moelijkdoenerij"is door jou zelf veroorzaakt, Snoekiej.
Denk voortaan gewoon eerst even goed na voordat je iets aan een forum toevertrouwt.

Je zegt iemand niet afteraden maar doet dat bij herhaling wel. Ik zou bij jou niet in een les willen zitten. Wat een mentaliteit.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 07:36

Moderatoropmerking:
het bericht waarover de laatste persoonlijke discussie begonnen is, is verwijderd, en een quote daarvan.
Ik verzoek jullie hier ontopic verder te gaan, en bij het plaatsen van kritische berichten, deze graag van enige uitleg te voorzien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 08:02

Oei Norwind, met je laatste zin doe je exact hetzelfde als waar jij Snoekiej van beschuldigde. "De pot verwijt de ketel" noemt men dat. :D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:42

tja het is en blijft bokt :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:32

maar een beter bokt begint bij jezelf

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:29

Een nieuwe poging dan:
Als je twijfelt tussen de crosstrainingen in Moordrecht van Richard (die Karrimh dus organiseert) en Michiel (Brons), dan zou ik als ik jou was kiezen voor de crosstrainingen van Michiel Brons. Als je het vergelijkt, heeft Michiel Brons meer ervaring in het geven van crosstraining en in de eventing in het algemeen, plus dat het goedkoper is en je als je af moet melden (bijv als je paard niet goed is) niet alsnog moet betalen. Michiel geeft denk ik al een jaar of 10 (?) crosstrainingen, en is zeer betrokken bij de sport.
Degenen uit de post van Sim zijn ook aan te raden, vooral Rob Janssen is ook erg fijn.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:41

Wendela Schlimmer geeft ook erg leuk les, ze heeft een prachtig terrein in Ede.

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 17:32

Dankjulliewel voor de tips!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:57

Hier ook een fan van Michiel, kan het je zeker aanraden!
En hij is lekker makkelijk, je kunt vaak op het laatst nog inschrijven of uitschrijven en je betaald gewoon ter plaatse, ideaal!
Ik schrijf zelf meestal ruim optijd in, omdat ik het graag geregeld heb.
Maar als je onverwacht een weekend vrij bent en toch kan crossen of idd een kreupel paard hebt, dan is het erg fijn dat je alsnog kunt aan of afmelden.