Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
royal_flush schreef:Hallo allemaal,
Telkens als ik iets op ga zoeken over paarden kom ik weer op bokt.nl uit. En nu was ik al eigenlijk een langere tijd op zoek naar een plaats waar ze leuke western lessen geven.
Vandaar dat ik me ook maar eens een account aangemaakt heb op bokt.nl
Ik heb al de lijst met links naar westernstallen/instructeurs en instructrices doorgenomen, maar natuurlijk zou ik daar ook graag bij willen weten bij wie je leuke en goede lessen krijgt.
En dan zou ik ook graag weten of die gene ook aan huis komt in zuid gelderland.
Wij hebben nu al een tijdje geen les kunnen volgen aangezien we momenteel geen trailer hebben, dus van daar de vraag erbij of die aan huis komt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Groeten, Royal-Flush
Ge_Braadslee schreef:Kings Crossing uit Velddriel was bereid om lessen aan huis te geven, mits het ingepland kon worden, en dan met 2 a 3 paarden. Dat kan hier wel, maar ik moet daar nog over nadenken, omdat ik ook nog moet werken![]()
De anderen zitten allemaal uit de route. Ik heb 1 persoon die het wilde doen, er mee was opgehouden, maar voor mij een uitzondering wilde maken. Aan huis blijft lastig.
In Gelderland-Zuid zit niets, ook niet om te lessen als je er naar toe wilt gaan. Tenminste als je daar globaal het gebied Maas en Waal mee bedoelt.
Rondom Nijmegen zit SE stables en verder naar het zuiden Wendy van Osch.
GiggleBitch schreef:Marlies Maathuis geeft lessen en zit in Otterlo maar komt ook aan huis.
http://www.aenmhorsetraining.nl/
Ook Roelie Muller in harskamp geeft ook lessen en ook Esther de Vries uit Harskamp.