[WN] uit de oude doos, NEWC 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeppySan

uit de oude doos, NEWC 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 11:24

Wranglerbutt

Re: uit de oude doos, NEWC 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 11:59

Grappig, veel bekenden! :j
Een aantal ruiters (Anneke, Heleen) heb ik al een poos niet meer in de ring gezien, rijden ze nog wel?

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:12

volgens mij rijdt Anneke niet niet meer.....heeft nu een andere passie

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 21:41

gaaf om te zien :j

Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:05

ha, kijk ik voor het eerst in jaren weer ff op bokt, zie ik iets leuks uit de oude doos...
geweldig, en hallo allemaal, ik rij nog bijna elke dag. sun is nog steeds een kanjer en hij heeft nu een vrouwtje die hem gezelschap houdt. Een mooie zwarte merrie met een onduidelijke afkomst, maar ze zijn echt samen, zoals het hoort.

zo nu en dan vraag ik me nog wel eens af of ik weer voor de gein een wedstrijdje mee zal doen. zouden we het nog kunnen? wie zijn er nog allemaal? hoe is het nu met al die nieuwe (voor mij) regels, kan ik zo weer een keertje inschrijven?

in ieder geval de groetjes aan iedereen die mij nog kent en ja, nieuwe hobby is het niet, meer een andere leefwijze, maar ach, die had ik ook al...

XXX anneke

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:03

Wij zijn er nog :D

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:48

Wat grappig joh :D . Dat zijn toch wel bekende gezichten die daar voorbij komen!

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 09:07

Sun schreef:
ha, kijk ik voor het eerst in jaren weer ff op bokt, zie ik iets leuks uit de oude doos...
geweldig, en hallo allemaal, ik rij nog bijna elke dag. sun is nog steeds een kanjer en hij heeft nu een vrouwtje die hem gezelschap houdt. Een mooie zwarte merrie met een onduidelijke afkomst, maar ze zijn echt samen, zoals het hoort.

zo nu en dan vraag ik me nog wel eens af of ik weer voor de gein een wedstrijdje mee zal doen. zouden we het nog kunnen? wie zijn er nog allemaal? hoe is het nu met al die nieuwe (voor mij) regels, kan ik zo weer een keertje inschrijven?

in ieder geval de groetjes aan iedereen die mij nog kent en ja, nieuwe hobby is het niet, meer een andere leefwijze, maar ach, die had ik ook al...

XXX anneke

Ha die Anneke,
ik zei ook geen hobby....maar passie wist trouwens niet dat je die leefwijze toen ook al had !!
wij rijden nog,alleen met een paar onderbrekingen en een paar wisselingen van paarden.
gewoon een startnummer aanvragen en gaan met die banaan !!
groetjes,
Jan en Tineke

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 14:34

Leuk om te zien! :D Helaas kon ik er zelf die dag niet bij zijn, maar had het destijds wel gehoord dat er gefilmd zou worden. :j

Hey Anneke! Fijn dat het goed gaat bij jullie! Ik rij trouwens ook geen wedstrijden meer, Quince is 19 en nu met de VUT :D We rijden alleen nog buiten, hij is verder nog topfit :j

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 17:54

Leuk om te zien zeg, en natuurlijk onherkenbaar PRESTO :')
Ik ben er ook nog, zo af en toe :D
Ah en Brigitte met Wit, leuk
En Anneke en haar paard heb ik altijd al een mooie en rustige combinatie gevonden!!