Met dank aan de fotograven
pinky87, daantje1977 en kallandso.Het eerste onderdeel was L3 trail.
Blue schrok van het applaus voor de vorige deelnemer en was even niet bij de les.
Daardoor begonnen we wat rommelig maar Blue herstelde gelukkig goed.
sitepass naar rechts, 180° draai en door met sitepass naar rechts.

Ook al tikte hij af en toe de balk aan, toch was ik gelijk heel trots want in januari maakte hij nog brandhout van dit onderdeel.
Daarna door naar de jog slalom over balkjes gevolgd door lope over 2 balken en door naar de sitepass en achteruit.

Toen over de brug en door naar het hek.

Deurtje open...

en deurtje toe.

Om uit te komen bij de pick-up.
Blue ging keurig dicht bij de ééne barrel staan zodat ik het hoefijzer makkelijk kon pakken alleen werd het toen wel mikken om het ijzer weer in het mandje aan de andere kant te gooien.
Gelukkig schrok Blue niet van de enorme klonk die dat gaf.
We eindigde bij een vierkant waar we in moesten gaan staan, afstappen en het paard eruit leiden, wat Blue ook erg braaf deed.
De prijsuitreiking

We waren 6de geworden door de rommelige start maar hadden verder veel nullen en zelfs wat plus 1/2 dus ik was super tevreden.
Helaas ging de pleasure een stuk minder.
We waren nog niet in de bak of buiten begon een paard te hinneken en Blue brulde gezellig mee
.Weg aandacht, tempo in standje "we gaan naar Callantsoog(Zandvoort) , al aan de zee"
dus dat werd niet veel soeps.
De jury zal wel gedacht hebben, oh oh
Gelukkig herstelde Blue zich wat in de horsemanship.
In het railwork was hij een stuk rustiger.

susanw, ikke en cowboyberend
Al met al ging ik zeer tevreden naar huis.
Blue zijn eerste officiele show , een hoop geleerd en gemerkt wat we al kunnen.
Tenslotte reden we zo naar huis.

Gaaf hoor! Leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad en hij krijgt straks zoveel routine dat het allemaal goedkomt
.
(lees afvallen, maar ben inmiddels 4 kilo kwijt en we zetten door))
Heb je straks ook foto's van de paint show?