hoe staat het met jullie planning?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

hoe staat het met jullie planning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 20:46

eigenlijk zoals de titel al zegt:

hoe loopt het met jullie planning?

dat van ons loopt na genoeg precies zoals gepland, met alle paarden :D

Djilna

Re: hoe staat het met jullie planning?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:00

Die van mij ook redelijk.
Kootwijk klasse III goed uitgereden, Leersum de 2 daagse klasse III ook, Marathon meerdaagse als eerste klasse IV ook en dan over 3,5 week de 2e klasse IV: de Heidedistanz.
Daarna krijgt Blik een maandje vakantie en daarna moet ik nog even kijken wat we evt nog gaan doen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:16

Mijn planning was: KWB klasse 1, Zelhem klasse 3 startgerechtigd worden en verder wel zien. Gezien ZVR klasse 3 nu achter de rug is, zijn we beter uitgekomen als gepland. Jammer dat er nu geen wedstrijden meer voor ons zijn (Gezien Etten Leur nog steeds geen zekerheid geeft)

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:28

hier komt het nu net pas op gang en heeft het eerst tegen gezeten.
Tapas: Kootwijk niet gestart (nog niet klaar), leersum idum, nu wel zuid veluwe goed uitgelopen en dan wachten tot augustus voor KWB II
Gilbey: TREC eckmuhle gestart maar de 2de dag niet kunnen starten door drukking, daar is de vacht eraf gekomen in die hele zonnige periode en de huid echt enorm verbrand. dat is nu net weer geheeld en over 1 1/2 week staat haar volgende wedstrijd gepland. Hopen dat het haalbaar is.
(zadel lag wel goed maar door een hele lange/stijle helling is die toch iets naar voren gekomen)

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:35

Mijn planning is behoorlijk omgegooid.

Ik wilde in maart Kootwijkerbroek rijden, dat werd Kootwijk.
Ik wilde Laag Soeren rijden, maar die gaat niet door.
Ik wilde Drents Friese Wold rijden, maar dan zijn mn ouders (vervoer & groom) er niet.
Ik wilde Katwijk rijden, maar dan gaan we op vakantie.
Nu heb ik Ginkelse Heide gepland en dat was het voor dit seizoen, helaas.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:45

Mijn planning gaat tot nu toe nog volgens het boekje. Zondag Schweich, daarna 2x53 in Uddel en daarna (als alles goed voelt) een 100 vinden als vervanging voor Wanroij. In Duitsland is er 1 in september, is dan wel iets vroeger, maar goed...

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 09:42

mijn doel was banholt,en dat heb ik gehaald
daarvoor ommen als try out gedaan,ging prima
en afgelopen weekend renkum meer tempo rijden,is ook geluktging zelfs harden dan max was toegestaan :o
volgende doel is klasse 2 weer te rijden dit jaar,en als dat uitkomt dan ga ik volgende doelen maken voor 2012,hopelijk dan klasse 3,maar durf het haast niet hardop te zeggen

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 09:54

Mijn planning was kwb klasse 2 starten daarna zelhem ook klasse 2 dan genoeg wp voor klasse 3 te hebben en dfw klasse 3 te starten.

Dat is niet gelukt.KWB wel zelfs 1e prijs,maar helaas viel ted in zelhem geblesseerd uit en ik denk dat DFW te vroeg voor hem komt.Misschien met een ander paard DFW klasse 1 starten.even zien hoe het loopt

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 09:58

Leuk om te lezen allemaal :)

Tot nu toe was het plan om de UHR en ZVR goed uit te rijden en dat is gelukt, dus weer 6 winstpunten voor klasse I erbij op de teller. Op naar de rest van het seizoen!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 15:52

Mijn planning gaat beter dan verwacht, ook al had ik niet echt een hele duidelijke planning.
Ik wilde meer leren over endurance en als het mogelijk was starten in klasse 1.

Nu heb ik een keer kk gereden en twee keer klasse 1. Alle keren goedgekeurd. Dus tot nu toe super tevreden over dit seizoen!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:01

mijn planning was:

Zelhem klasse 2 (iig 1 rondje), en die hebben we goed uitgereden met een prachtkaart :D
Verder stond LS op de planning, maar die gaat niet door.
Volgende is KWB II (kl2) en Salland (kl2), dus die staan op de planning.
En dan misschien nog Katwijk (kl2) en Wanroij mag hij dan met Marjolijn kl1 lopen (ga ik groomen).

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:18

Mijn planning to nu toe is redelijk

KWB helaas afgekeurd op de P/A hartslag was te hoog
KW niet gestart want ze was niet fit ( tekort aan vitamine E)
UHR wel gestart en helemaaal goed uitgereden!
ZEL ook gestart en ook helemaal goed met zelfs 12.1 km p/u
ZVR ook goed uitgereden

Nu zijn we dus lekker op weg en Wateren word de volgende en daarna Otterlo denk ik en nog Katwijk.
De bedoeling is volgend jaar nog 1 Klasse I rijden en dan een keer klasse II proberen, tot nu toe zijn we goed op weg voor de 15 winstpunten :D

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:21

Had een kleine start gemaakt om te gaan trainen voor Katwijk, helaas is pony weer gaan hoesten en laat ik het rijden maar weer voor wat het is ;(

Hopelijk kunnen we binnenkort toch weer starten met trainen :)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 17:52

Mijn planning is heel anders geworden.
Ik zou dit jaar CEI gaan starten, maar door blessures vervielen mijn kwalificaties. Ik moet deze dus opnieuw gaan halen.
In Ommen kl1 HC gestart als try-out. Nakeuring een B op zijn blessurebeen. Paniek dus O:)
Margreet gebeld erna en die verzekerde mij dat het ook de ondergrond kon zijn geweest en niet perse zijn pees. Heel veel mensen hadden daar een B of een C zei ze.
Dus Renkum 51km gestart met de bedoeling terug te trekken als het niet ging.
Helemaal uitgelopen met 3x A voor locomotie *\o/*
DA zei bij de nakeuring: Nou, die valt voorlopig nog niet om :D
Dat was een mooi compliment :j
Dus nu Uddel de 80km ingeschreven, en voor de Ginkel staat de 95km in de planning.
Jammer dat het anders loopt anders had ik dit seizoen in Zelhem de 120km willen starten en in Uddel de 2x 80km...
Maar goed, volgend seizoen, nieuwe ronden, nieuwe kansen...

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:42

Mijn doel was een leuk paard vinden en een impulsrubriek in Katwijk rijden.
En ik ben aardig op weg, paard is gevonden en is gezond, eet goed, super verkeersmak en loopt heerlijk in het bos en is al gewend aan het strand.
Hij heeft nu ook genoeg vertrouwen in mij om alleen op weg te gaan en zijn conditie is ook super, ik wou dat ik een vaste chauffeur had want dan kon ik 1 maandje eerder starten :P
Maar ik train dus rustig veder en dan is bij Katwijk het doel goed uitrijden, het telt toch niet mee voor wp ofzo.
En volgend siezoen echt starten maar ik hoef niet persee een klasse hoger ofzo, ik wil vooral fijn kunnen rijden.
Deze zomer ga ik nog meer dressuurles nemen om nog beter recht te richten en over rug te laten lopen en dan komt het goed =)

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:59

Met onze planning gaat het ook prima.

Doel was om dit seizoen Farah klasse II startgerechtigd te krijgen en evt. ook een klasse II te starten.
Inmiddels moet ik nog 1 puntje, die we hopelijk kunnen halen in KWB II.
Daarna wil ik graag een Klasse II starten, alleen twijfel ik een beetje over welke wedstrijd dat moet worden. Haarle was mooi geweest, maar zit mij een beetje dicht op KWB (Wateren idem). Ginkelse Hei zou kunnen, maar vind ik wel lang voor een eerste klasse II. Katwijk vond ik de klasse I al vrij zwaar, dus voor een eerste klasse II is dat ook niks. Wellicht Wanrooij dan maar... hoewel ik daar nog nooit geweest ben dus kan ik niet echt inschatten.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:13

@ Farah, Wanroij is niet zwaar en niet te lang, dus lijkt mij een mooie eerste klasse 2 dan voor jullie.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 10:11

Tja....
Idee was mendurance KWB korte klasse I, reden we glansrijk uit, 1e prijs.
Daarna mendurance Zelhem, gewone Klasse I
Dan wilden we DFW doen, mendurance klasse I en heel stilletjes dachten we eraan om dan de dag erop endurance klasse I te gaan doen, of in ieder geval (gedeelte van) de route te rijden als 'test'
Dan Etten Leur, vrijwel thuiswedstrijd (paard staat in Rijsbergen/Breda) ervoor gaan in klasse I
En dan als afsluiter Wanroy, klasse I endurance
Leek me een erg leuk seizoen te worden.

.... maar dus een nachtmerrie die donderdagnacht voor Zelhem is onze lieve Rizanta overleden.

Morgen komt een nieuw paardje op stal, Bente. Lijkt looplustig vrolijk type.
Dus wie weet zien jullie ons toch nog dit seizoen ergens terug. Onze reservering bij de Albert Hoeve staat nog. Het kan ook zijn dat we om het Bente te leren gewoon heengaan en gaan kijken / vrijwilligen.
En zou Etten Leur wel doorgaan, zijn we met Bente van de partij.

Maar we'll be back :j

En planningen zijn leuk, maar als je ze kunt volgen is het nog mooier...

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:09

Mijn planning is gedeeltelijk nog volgens mijn schema,
1 paard heb ik onverwacht verkocht dus die valt dit jaar weg en daarmee wou ik in het voorjaar maandelijks mee gaan starten.

Mijn andere paard was nog vrij groen met rijden en moest ook nog verkeersmak gemaakt worden en conditie opbouwen. Top op heden gaat het buiten verwachting goed en ik wil met hem nog steeds in augustus ons debuut gaan maken, verder staan er voor hem in het najaar een aantal wedstrijden in de planning dus ik mag niet klagen * ga nu even afkloppen voor ik het ongeluk aantrek* :P

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 16:31

vanhuisuit: wat een drama, je paard overleden. waaraan is hij/zij overleden? heel veel sterkte met dit grote verlies.
je hebt wel snel weer een opvolger, hopelijk is het wat je zoekt ;)

onze planning liep redelijk totdat ik hoorde dat in Wanroij de 101 en 120km er uit liggen, ik wilde daar de 101km gaan starten. nu drastisch opzoek naar een alternatief in het buitenland.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 16:35

VanHuisUit schreef:
.... maar dus een nachtmerrie die donderdagnacht voor Zelhem is onze lieve Rizanta overleden.

Ik had het topic gelezen vreselijk!
Sterkte nogmaals en leuk dat je weer een nieuw paard hebt!

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 16:42

eventjes loopt het in de soep

Ik ben bezig met mijn paardje inrijden en wilde graag les.
Nu geeft de vriendin van de staleigenaar ook les maar daar heb ik niet zo een fijn gevoel bij.
Ik dus verder zoeken naar een andere instructrice..
Wordt dat niet geduld op stal.
Nu dus nog even mijn eigen ding doen en volgende maand op mijn nieuwe stal lekker lessen samen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:05

Citaat:
vanhuisuit: wat een drama, je paard overleden. waaraan is hij/zij overleden? heel veel sterkte met dit grote verlies.
je hebt wel snel weer een opvolger, hopelijk is het wat je zoekt

Even off topic: nieuwe paardje is geen opvolger hoor, het is een paardje waar ik mee aan de slag kan, anders word ik gek en trek ik het niet. Ik zocht niets, ik was binnen een paar uur mijn meest geweldige paard ooit kwijt. Er wordt nog onderzocht waar mijn paard precies aan is overleden. Ik ben er compleet kapot van, nog steeds. Kan er ook niet echt mee omgaan. Manlief heeft gezorgd dat er een ander paard staat, zodat ik iets om handen heb. Het kan maar zo zijn dat ik er alleen maar ga poetsen maar ik hoop dat ik in staat ben om haar voor de wagen te zetten en er lekker mee te gaan mennen. Rijden? Dat zie ik helemaal niet meer zitten.

Dat er niet gedacht wordt dat ik zomaar even een ander paard heb opgehaald en dat dat het dan is. Integendeel. |(
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 25-06-11 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:13

VanHuisUit schreef:
Even off topic: nieuwe paardje is geen opvolger hoor, het is een paardje waar ik mee aan de slag kan, anders word ik gek en trek ik het niet. Er wordt nog onderzocht waar mijn paard precies aan is overleden. Dat er niet gedacht wordt dat ik zomaar even een ander paard heb opgehaald en dat dat het dan is. Integendeel. Ik ben er compleet kapot van, nog steeds.

O sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.
Logisch dat je er kapot van bent...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 19:18

Was niet zozeer naar jou hoor, maar naar Karrimh, maar goed, als mensen mij kennen, weten ze wel wat ik bedoel.
Het was een drama en dat is het eigenlijk voor mij nog steeds.
Maar gauw weer ontopic hoor, want de enige manier voor mij om er mee om te gaan is toch weer kilometers willen gaan maken.