Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet gewoon goed kijken en overleggen met de gene waar je een paard van zou willen kopen of het in jou 'wensen lijstje' past ook met betrekking tot snel dik worden.
Das toch wel een wandelingetje
Paintless schreef:als mijn paard op 100ha kon staan..wow.. lijkt me heerlijk voor haar.
Yessy schreef:Ik ken quarters waar je onbeperkt eten in kan stoppen en waarvan je altijd de ribben blijft zien
Het is per paard echt ontzettend verschillend, die van mij kan je van alles voeren maar ze blijft rank en neigt eerder naar te dun dan volslank. Zelfs als ze op het land staat met voldoende gras om zich heen, medisch gezien is er niets met haar aan de hand maar ze blijft dun.
danique00 schreef:Ik heb 2 quarters gehad die niet 'vet' te krijgen waren wat je er ook in stopte. Maar ik ken er inderdaad ook die wel wat minder zouden mogen eten/krijgenJe moet gewoon goed kijken en overleggen met de gene waar je een paard van zou willen kopen of het in jou 'wensen lijstje' past ook met betrekking tot snel dik worden.
Maar wel super dat je zo een stekkie gevonden hebt! Hoe ga je dat in godsnaam doen als je wil rijden en je paard staat 100ha verderopDas toch wel een wandelingetje
marry22 schreef:Ik ben mijzelf aan het orienteren voor een eigen paard en heb een natuurgebied gevonden waar ik hem/haar op kan stallen, alleen is dit 100ha volledig natuurlijk gehouden dus. Ik vraag me af of westernrassen hier geschikt voor zijn? of deze niet te dik hierop worden? voor koudbloeden zou het bijvoorbeeld niks zijn, maar de kwpn merries die er nu opstaan (2) doen het er goed op. Het wordt dus gedeeld met 3 paarden en is verder niet kleiner afgezet.
Ik zoek dus een paardje wat gebruikt kan worden voor recreatie, die braaf alleen naar buiten kan en goed verkeersmak is. Rond de prijskasse 3000-3500€, eventuele tips zijn welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes Marianne