Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Naaltje schreef:ik heb een garmin edge 305 hierbij kan ik ook een hartslagmeter bij kopen. Ik heb deze alleen niet, maar weet wel dat ik het apparaat een alarm kan laten geven bij een bepaalde hartslag etc, dus hij kan erbij.
Hij slaat ook routes op, je kunt waypoints opslaan. Er zitten alleen geen kaarten op, wat het financieel een leuke optie maakte voor mij
Jet schreef:Je kan er geen route inzetten ( of het kan wel, maar ik kan het niet...)
, je kunt bijv. een route uittekenen op Google Earth of afstandmeten.nl, en die exporteren naar je GPS. Of een route overnemen die iemand anders of jijzelf eerder gereden heeft. Je krijgt geen echte kaart te zien, maar wel een lijn van de route en een aanduiding of je er nog op zit of niet. En je kunt er ook waypoints inzetten en dan van punt naar punt rijden. Nina_rex schreef:Ik heb ook de Garmin 305, met ombouwset naar hartslagmeter voor het paard. Dat setje kun je bestellen en dan is het heel simpel een kwestie van iets erop plakken, niks van knippen ofzo. Werkt perfect! Je kunt dat er ook weer afhalen en dan heb je je humane band gewoon weer, maar dat kun je niet onbeperkt doen.Jet schreef:Je kan er geen route inzetten ( of het kan wel, maar ik kan het niet...)
Je kan er wel een route inzetten hoor, je kunt bijv. een route uittekenen op Google Earth of afstandmeten.nl, en die exporteren naar je GPS. Of een route overnemen die iemand anders of jijzelf eerder gereden heeft. Je krijgt geen echte kaart te zien, maar wel een lijn van de route en een aanduiding of je er nog op zit of niet. En je kunt er ook waypoints inzetten en dan van punt naar punt rijden.