Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is gewoon een 1 daagse wedstrijd dus je hoeft niet te overnachten. De eerste keer gewoon BB doen
hetismij schreef:Lisse is slingeren en naar mijn mening niet heel erg moeilijk. Neede weet ik niet hoe die is nog nooit geweest, wij gaan naar Lisse omdat het voor ons een thuiswedstrijd is (was) en we ons jonge ding meenemen waarvoor ik Lisse in de BB juist fijn vind. Van verhalen weet ik dat Neede ook erg mooi is en als je L paarden start, zou ik denk daarnaartoe gaan
_Sim_ schreef:Lisse is een echte boscross met smalle, slingerende paadjes. Qua hindernissen niet heel moeilijk. Sommige aanrijdlijnen maken het wat lastig.
Neede is een cross op een voornamelijk open terrein en een stukje bos (alhoewel het eea dit jaar wel een stuk verplaatst gaat worden). Op zich zijn de hindernissen leuk en afwisselend, maar zitten er bijzondere afstanden in sommige lijntjes/combinaties (al zul je daar in de B niet echt heel veel last van hebben).