Nadat we Annabel na een half uur en met hulp van vijf mensen op de trailer hadden gezet, richting haarle vertrokken. Daar aangekomen bleek Annabel nogal nat van het zweet dus ff rondgestapt, het paard overgegeven aan mijn vriendje (die mee ging groomen) en mijn hesje en kaart opgehaald.
Snel naar de keuring waar we toch best even moesten wachten omdat het aardig druk was. Annabel bleef rustig staan tussen al die paarden en had echt zoiets van waar maken jullie je allemaal druk om +:+ dit was wel goed voor mijn stress want ik werd hier zelf lekker rustig van. Goedgekerd met de opmerking dat de turgor wat laag was dus dat ze wat moest drinken, dit wilde ze absoluut niet en deed ze uiteindelijk pas toen ze weer lekker in d'r eigen stalletje stond.
samen met jorientje van start gegaan om 11.32 eerst een stukje gestapt en toen heerlijk een eind gedraaft. Door mijn eigen bekendheid met het terrein dacht ik dat we al heel snel bij de P/A zouden zijn en zijn we dus gaan stappen, uiteindelijk bleken we niet zo heel dichtbij te zijn omdat de route iets gewijzigd was en hebben we een kilometer of 5 gestapt (niet zo handig dus) Bij de P/A weer geprobeerd of ze wat wilde drinken, nee dus. een hartslag van 56 dus we mochten gelijk door. Heerlijk een stuk gegallopeerd en toen kwamen we bij het probleem gebied, de weg naar huis. Waarbij mevrouw toch wel erg graag rechtsaf wilde en ik toch echt rechtdoor, dit heeft wat tijd gekost maar ze liep uiteindelijk braaf door.
Tegen de berg op nog even een stukje gegallopeerd en gedraafd en bij de laatste groomplaats voor de finish nog even gekoeld en geprobeerd wat water in d'r te krijgen wat weer niet lukte

daarna ricting finish gestapt waarbij mevrouw het nodig vond om te gaan dribbelen en zeuren bij de keuring toch netjes een hartslag van 56.
Afgezadeld en met een bidon nog wat water naar binnen gespoten (kostte wel wat moeite) bij de nakeuring had ze een hardslag van 32 erg netjes dus en was de turgor nog steeds 2 maar hierdom werd ze wel goed gekeurd bij de locomotie moest ik een keer of 6-7 voordraven en uiteindelijk kreeg ze een B. Een snelle tijd hadden we niet 8.95 maar dit komt vooral omdat we erg veel gestapt hebben met name voor de P/A maar de volgende keer maken we deze fout niet weer en letten we echt op de bordjes

Annabel hebben we lekker naar huis gebracht waar ze gelijk een meeer water leeg dronk, een maal op stal vond ze het nog even nodig om m'n kleine teen te kneuzen dus die zal morgen wel een mooi kleurtje hebben

Al met al ben ik toch heel tevreden over onze rit en zullen jullie mij vaker tegen komen