Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen stond hij helaas weer een soort van stil bij de aanhangeropsprong, maar ik heb m er toch op laten klimmen, dat ging probleemloos.

.
.
? Had veel fijne sprongen in de cross, maar die hooiruiven bij jullie had ik toch zo'n lompe sprong
.
! Bulfin was voor mij een geestelijke overwinning, ik heb mooi omhoog naar de bomen gekeken en Bam vloog eroverheen. De Op-af en de kuil eerder waren niet de mooiste afsprongen maar gingen wel redelijk, ik had vanwege het weer ruwere teugels dan normaal die niet makkelijk langer werden. De hooiruif was echt gewoon lomp, volgensmij had ik eengoede afstand maar hij knalde gewoon zijn poten ertegenaan. Vervolgens met een mega sprong over de Brazilia, dat zal hem niet nog een keer gebeuren dacht hij waarschijnlijk
.
!
! ( 5 deelnemers
) Mootje schreef:Evie, ik vond je erg netjes rijden in vergelijking met wat ik al van je heb gezien. Ik was erg onder de indruk. Alleen die langsloper op 22c was echt niet nodigbam is alleen niet zo voorzichtig, want hij raakte onze hindernis flink!
. 
.
. Mootje schreef:Jammer dat je cross niet zo goed ging, PM!
Mijn dagje posten zit er al op, want ik werd afgelost bij het begin van de B. We hadden een super plek, we konden de houtstapel, afsprong & boom, bol en rietkraag, stoof-bank en coffin zien naast onze eigen hindernis!
Hoop fijne combinaties voorbij zien komen, maar ook een hoop weigeringen op de afsprong, veel misafstanden op de fortuna en meerdere nekzitters![]()
Het weer viel alles mee. De hele dag is het droog geweest, af en toe een lekker zonnetje erbij. De bodem ligt er overal goed bij!