Donderdagavond kwam Hans (Oregon TTS) langs om te passen. Alie (minkieboy) moest ook een nieuw zadel, die was vrij snel geslaagd (ze moet zelf de rest maar even vertellen).
Toen Donja nog..... Hij had een auto vol zadels bij zich, maar 2 lagen er wel goed op, 1 semi-quarter (die lag erg goed, maar is ze ws. na maandje ofzo uit aangezien ze nog aan het groeien is).
Dit is em uiteindelijk geworden: vandaag even gereden (toen ook al, maar niet lang), hij ligt lekker stevig (ik was er helemaal weg van en had niet goed nagesingeld, dus ik stap op, hij schuift iets weg, bleek dat ie nog een beetje erg los zat.... foutje
, maar hij lag er nog wel bovenop
)Tijdens het rijden is ie goed op zijn plek blijven liggen en bij het afzadelen was ze overal onder het zadel even nat. De ruggegraat was nog mooi droog trouwens.
Oja, ook voor mij zit ie lekker, wel wat harder als mijn oude zadeltje, maar dat zal best wennen.
Ze staat er bij als een zombie, maar ja. (nu zie ik idd. ook wel dat het buikje eraf moet, willem heeft wel een beetje gelijk...).

t kraakt trouwens nog als de ziekte dat nieuwe leer, ik ging even met alie naar buiten om uit te stappen en ik kon haar nauwelijks verstaan.....
Groetjes Judith