Zometeen komt Depozit en die gaat je het verhaal vertellen van de zilveren medaille op de Fasna

Echt waar?! Dus komt hij nu bij ons te staan?

Jippie Depo komt weer bij ons

Dochter van Depo; Ha pa!

Jongste dochter van Depo; Nou vertel maar pa, waar ben je geweest?

Ik moest weer 160km lopen, nu niet in de bergen maar in 28graden..maar ik was zooooooo sterk!!

Gelukkig gooide mijn lieve ruiter Suzanne af en toe wat verkoelend water over mij heen. Ik kon gewoon door blijven galopperen.

Kijk, als je zo ver moet lopen, moet je wel recht lopen en over je rug

Bochten neem je zo, en van Suzanne moest ik ook ondertreden met mijn binnenachterbeen in de juiste lengtebuiging

Ook al ben je zo hard aan het werk, je moet wel door blijven eten

Bij elke stop werden mijn hoeven gecontroleerd door Onno en moest ik mijn been zo optillen. "Ooh wat heb je mooie benen en voeten Depo"

En zal ik je nog wat vertellen..er zijn mij 24 maagden beloofd als ik de rit goed uit zou lopen...dusseuuhhh....

Hier de finish waarbij ik die ruin over die maagden vertel, maar ja ik ben de enige hengst die de rit uitgelopen heeft dus ze zijn voor mij!

Hier bedank ik mijn baas dat hij die lieve Suzanne liet rijden, en er niet zelf op is gaan zitten.

Prijsuitreiking, 2 bekers! Dus volgens mij 2x24 isseeuh euh euh..nou alvast maar beginnen??!!!
Zo, voorlopig 4 weken lang Fasna roes
Proficiat!